  • 131. Data: 2021-12-18 09:00:43
    Temat: Re: Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-12-2021 o 23:00, r...@k...pl pisze:

    > Super. Wytłumacz mi w takim razie gdzie w przepisach

    Czyli nie zrozumiałeś wywodu nadal i uparcie chcesz stosować przepisy
    literalnie, bez ich zrozumienia.

    Niestety - za rozwianie tego typu wątpliwości i uporu trzeba zapłacić,
    więc musisz się udać do prawnika, który Ci tą różnicę wyklaruje.

  • 132. Data: 2021-12-18 16:31:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 18 Dec 2021 09:00:43 +0100, w <spk4fc$vph$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Niestety - za rozwianie tego typu wątpliwości i uporu trzeba zapłacić,
    > więc musisz się udać do prawnika, który Ci tą różnicę wyklaruje.

    Nie, to ty stosujesz literalnie i tanio kombinując jak Polak w Berlinie.

    Sąd szybko ustawiłby ciebie do pionu, z pomocą biegłego, które oczywiście
    opłaciłbyś końcowo z własnej kieszeni.

  • 133. Data: 2021-12-19 09:04:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-12-2021 o 16:31, r...@k...pl pisze:

    > Nie, to ty stosujesz literalnie

    Do tego jeszcze nie rozumiesz, co znaczy literalnie...