-
X-Received: by 10.140.95.144 with SMTP id i16mr110717qge.1.1392333431098; Thu, 13 Feb
2014 15:17:11 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.95.144 with SMTP id i16mr110717qge.1.1392333431098; Thu, 13 Feb
2014 15:17:11 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.b
lueworldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!fee
d-me.highwinds-media.com!uq10no19523078igb.0!news-out.google.com!s3ni18231qas.0
!nntp.google.com!f11no19816139qae.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googl
egroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 13 Feb 2014 15:17:10 -0800 (PST)
In-Reply-To: <ldja19$6a7$1@news.task.gda.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.68.77.240;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 89.68.77.240
References: <ldja19$6a7$1@news.task.gda.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Niepełnosprawny TCS Off - po co to?
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Thu, 13 Feb 2014 23:17:11 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 1869
X-Received-Body-CRC: 44277793
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523976
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 13 lutego 2014 21:30:35 UTC+1 użytkownik anacron napisał:
> Mam coś takowego, jednak wyłącza to trakcję wirtualnie (powyżej 50km/h
> ta i tak uparcie działa), ABS nie wyłącza wcale. Jak się chcę pobawić to
> muszę dwa bezpieczniki wyjąć. Więc jako, że mi do głowy nie przychodzi
> po co w aucie taki "kaleki" przycisk TCF Off poproszę o uzasadnienie
> mądrzejszych.
u mnie jest ASR, wg instrukcji:
"Podczas jazdy po drodze pokrytej śniegiem,
z zamontowanymi łańcuchami
korzystne jest wyłączenie ASR: w tych
warunkach poślizg kół napędowych w
fazie ruszania umożliwia uzyskanie
większego momentu napędowego."
WS
Następne wpisy z tego wątku
- 16.02.14 13:02 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-16 Łódź => Frontend Engineer (Three.js) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-11-16 Żerniki => Starszy specjalista ds. księgowości/ Samodzielny księgo
- 2024-11-16 Pruszków => Team Leader (PHP+React) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Senior Cloud Consultant (AWS) <=
- 2024-11-16 Warszawa => Sitecore Developer <=
- 2024-11-16 Akta sprawy Kajetan Poznański
- 2024-11-16 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-11-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-11-15 Google Play
- 2024-11-15 Szybcy i wściekli
- 2024-11-16 Opis produktu z Aliexpress
- 2024-11-15 No proszę, a śmialiście się z hindusów.
- 2024-11-14 Zewnętrzne napięcie referencyjne LM385 1,2V -> 100mV dla ICL7106, Metex M-3800