  • 21. Data: 2010-09-07 13:08:05
    Temat: Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
    Od: "Desoft" <D...@i...pl>

    > Admin wie lepiej od Ciebie jaki powinieneś zrobić zasilacz czy
    > wzmacniacz.

    Spotkałem się że admin wiedział lepiej Co powinieneś zrobić, zasilacz czy
    wzmacniacz.

    --
    Desoft

  • 22. Data: 2010-09-07 15:04:49
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    wchpikus pisze tak:

    > Ja juz dawno tam nie pisze, jedynie jako wyszukiwarka schematow

    gorsze jest już tylko pl.comp.www ;)

    Uczcie się angielskiego, choćby po to by mieć porównanie
    forum polskie/forum zagraniczne i jakie wredne ch się u nas trafiają.

    Może się też kiedyś przydać żeby dogadać się z pielęgniarką ;)

    --
    mariusz

  • 23. Data: 2010-09-07 15:29:59
    Od: "lato" <l...@w...pl>

    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=848
    4005#8484005
    > Oni jak słyszą "zasilacz LDO na mosfetach", to od razu wyrzucają do
    > kosza.Widocznie mają uczulenie na takie zasilacze.

    BRAWO! nareszcie ktoś poruszył temat chorych "adminów" z elektrody!
    Takiego kretyńskiego forum nigdzie nie ma, jestem na ~15 forach tematycznych
    od komputerów po psychologie i nie spotkałem się z tak intensywnym
    moderowaniem / skrupulatnym stosowaniem idiotycznego regulaminu.

    Post w dziale początkujący jeżeli nie trzyma jedynie słusznego poziomu
    ląduje w koszu - żenada.
    Brak przecinków lub zdanie od małej litery - ostra reprymenda.

    Jedna z odpowiedzi rozwiązująca problem ale link do imageshack i został
    usunięty - odpisałem adminowi że niech sie pytający męczy. Ja tracę czas
    żeby komuś pomóc, będę linkował zdjęcia jak mi się podoba i jak jest
    szybciej wygodniej dla mnie.

    Dziesiątki innych debilnych ingerencji "moderatorów"...

  • 24. Data: 2010-09-07 15:42:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mariusz napisał(a) :
    > Uczcie się angielskiego, choćby po to by mieć porównanie
    > forum polskie/forum zagraniczne i jakie wredne ch się u nas trafiają.
    >
    > Może się też kiedyś przydać żeby dogadać się z pielęgniarką ;)

    Co się może niby przydać? Przecież pielęgniarki są z Polski ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 25. Data: 2010-09-07 15:50:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    lato napisał(a) :
    > Post w dziale początkujący jeżeli nie trzyma jedynie słusznego poziomu
    > ląduje w koszu - żenada.
    > Brak przecinków lub zdanie od małej litery - ostra reprymenda.

    Nie jestem polonistą. Jednak polska język stosowany przez
    coponiektórych jest trudny do czytania. Chociaż czepianie się tylko
    jednego błędu to już ociera się o manię prześladowczą.
    Na elektrodzie jestem raczej gościem. Więc nie wiem, jak bardzo
    skrupulatni są ci z manią :-)
    W dobie automatycznych zaznaczaczy błędów w czasie pisania,
    wyglądające na niechlujstwo wpisy należy wyrywać z korzeniami. To
    wtedy nie jest niechlujstwo, tylko złośliwość.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 26. Data: 2010-09-07 16:03:06
    Od: Artur <n...@g...com>

    On 7 Wrz, 00:10, "kolarz" <k...@o...eu> wrote:
    > Nie wiem jak ich nazwać. Po prostu o nic prawie się nie można zapytać, bo
    > zaraz wszstko idzie do kosza ! Nawet w tematach dla początkujących.  Ostatni
    > temat tu :http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=84
    84005#8484005
    > Oni jak słyszą "zasilacz LDO na mosfetach", to od razu wyrzucają do
    > kosza.Widocznie mają uczulenie na takie zasilacze.

    Widzę, że nie nie jestem osamotniony w swoich doświadczeniach z tym
    portalem.
    Ostatnio założyłem tam swój wątek, bo uznałem, że to miejsce bardziej
    odpowiednie
    dla początkujących w temacie przetwornic niż p.m.e jednak na drugi
    dzień wylądował
    w koszu mimo, że było trochę osób śledzących temat.
    Pouczono mnie, że schemat skopiowany z książki to jeszcze nie
    przetwornica :)

    --
    Artur

  • 27. Data: 2010-09-07 17:09:29
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    mm wrote:

    > Zgadza się , dostali trochę władzy to im się w dupach przewraca

    To nawet nie tak: jakiś debil zgłasza do moderacji, bo chce sobie nabić
    punktów, a moderator bez namysłu do kosza, bo tak jest najprościej.

    Tak czy inaczej skutecznie zniechęca to do pisania na elektrodę.

    Mirek.

  • 28. Data: 2010-09-07 17:37:35
    Temat: Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie ! [ot]
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Zbynek Ltd. pisze tak:

    > Co się może niby przydać? Przecież pielęgniarki są z Polski ;-)

    cha cha :) ale czy tak będzie zawsze?

    --
    mariusz

  • 29. Data: 2010-09-07 19:02:08
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-09-07 00:10 kolarz napisał(a):

> [...]
    > Oni jak słyszą "zasilacz LDO na mosfetach", to od razu wyrzucają do
    > kosza.Widocznie mają uczulenie na takie zasilacze.

    Nie używaj. Masz jeszcze naszą grupę :) osiągalną przez pierwszy z
    brzegu czytnik newsów.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 30. Data: 2010-09-07 21:52:53
    Od: Szczur <s...@o...pl>

    W dniu wtorek 07 wrzesień 2010 00:10, użytkownik kolarz napisał:

    > Nie wiem jak ich nazwać. Po prostu o nic prawie się nie można zapytać,
    > bo zaraz wszstko idzie do kosza !

    Potwierdzam z autopsji. Ostatnimi czasy coś niedobrego się porobiło na
    elektrodzie i adminom/modom władza uderzyła do głowy. Wywalają posty i
    tematy jak leci podciągając pod jakikolwiek punkt regulaminu , chociażby
    ten o nie zaniżaniu poziomu - najwyraźniej chcą zrobić forum dla
    wszystkowiedzących - tylko wtedy po co forum? Smutne to, bo parę lat temu
    była to rzeczywiście skarbnica wiedzy i świetne miejsce do rozwiązaniu
    elektrycznego problemu.
    Postawa administracji jest dla mnie "szokująca", sam jestem moderatorem,
    ale na zupełnie innym forum (forumkolejowe.pl) i nie jestem w stanie
    wyobrazić sobie ganiania użytkowników za jakieś bzdury i wywalania postów
    natychmiast do kosza - w zupełności wystarczy np. kilka razy zaznaczyć
    błędy ortograficzne i poprosić o staranne pisanie, czasem scalić posty
    albo tematy, czasem przenieść do innego działu, trochę postraszyć za
    nagminne bluźnierstwa i forum ma się wtedy dobrze - jest jednak jedno ale,
    taka postawa wymaga aktywności, przeczytania każdego postu. A na
    elektrodzie panuje bardzo bierna postawa - nie czytamy, wyrzucamy wszystko
    co nie traktuje o czymś co najmniej tak skomplikowanym jak pecet.
    Koniec wywodu.

    --
    Nic na siłę, weź większy młotek!
    Pozdrawiam, Jakub Rakus