  • 1. Data: 2010-09-06 22:10:55
    Temat: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
    Od: "kolarz" <k...@o...eu>

    Nie wiem jak ich nazwać. Po prostu o nic prawie się nie można zapytać, bo
    zaraz wszstko idzie do kosza ! Nawet w tematach dla początkujących. Ostatni
    temat tu :
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=848
    4005#8484005
    Oni jak słyszą "zasilacz LDO na mosfetach", to od razu wyrzucają do
    kosza.Widocznie mają uczulenie na takie zasilacze.

  • 2. Data: 2010-09-06 22:30:02
    Temat: Re: Nienormalni administrztorzy na Elektrodzie !
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    kolarz pisze tak:

    > Nie wiem jak ich nazwać.

    widziałeś na jakimś forum normalnego admina? ;)

    --
    mariusz

  • 3. Data: 2010-09-07 05:59:03
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Zgadzam się,
    Kiedyś szukałem na jakiej podstawie jest ich zachowanie. Dla mnie to
    czysta cenzura. Usuwają coś i nawe się nie zastanawiaja czy można.
    A wie może ktoś gdzie mozna zgłaszać nadużycia admina? Elektroda to
    nie jest portal dla wybranych. Zadaje się tam pytania w jakimś celu i
    jesli pojawia się tam pytanie to oznacza że ktoś ma z czyms problem i
    nie zawsze jest tak że jak admin uznaje ze pytanie nie warte zadania
    pytania bo on zna odpowiedź to już ktos iny nie ma prawa do tego.

  • 4. Data: 2010-09-07 06:11:03
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    Ja juz dawno tam nie pisze, jedynie jako wyszukiwarka schematow i
    podobnych problemow.
    Admini faktycznie dziwni..

  • 5. Data: 2010-09-07 06:29:35
    Od: DECTer <d...@o...pl>

    W dniu 2010-09-07 00:10, kolarz pisze:
    > Nie wiem jak ich nazwaae. Po prostu o nic prawie sie nie mo?na zapytaae, bo
    > zaraz wszstko idzie do kosza ! Nawet w tematach dla pocz?tkuj?cych. Ostatni
    > temat tu :
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=848
    4005#8484005
    > Oni jak s?ysz? "zasilacz LDO na mosfetach", to od razu wyrzucaj? do
    > kosza.Widocznie maj? uczulenie na takie zasilacze.

    Admin wie lepiej od Ciebie jaki powinieneś zrobić zasilacz czy
    wzmacniacz.
    DECTer

  • 6. Data: 2010-09-07 06:39:17
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 6 Sep 2010 22:59:03 -0700 (PDT),
    slawek7 <s...@w...pl> screamed:
> [...]
    > nie zawsze jest tak że jak admin uznaje ze pytanie nie warte zadania
    > pytania bo on zna odpowiedź to już ktos iny nie ma prawa do tego.

    Prywatne podwórko, własne zasady sprzątania.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 08:38:53 user up 12553 days, 20:33, 1 user, load average: 0.01, 0.95, 0.80 ]

    Smile! You're on Candid Camera.

  • 7. Data: 2010-09-07 06:47:22
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-09-07 07:59, slawek7 pisze:

    > Kiedyś szukałem na jakiej podstawie jest ich zachowanie. Dla mnie to
    > czysta cenzura.

    Mi po prostu wydaje się, że to zachowanie przypominające matematyczkę z
    mojej podstawówki. Uczniowie bardzo szybko nauczyli się, że nie powinno
    się prosić o wyjaśnienie albo doprecyzowanie jakiegoś tematu, bo jedną z
    możliwych reakcji było: "Tego nie wiesz!? Siadaj! Pała!". ;)
    Oczywiście nie działo się to nagminnie, ale była taka możliwość. I to
    wystarczyło.

    Krótko mówiąc: jak nie wiesz, to nie pytaj. ;)

  • 8. Data: 2010-09-07 06:53:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello kolarz,

    Tuesday, September 7, 2010, 12:10:55 AM, you wrote:

> [...]
    > Oni jak słyszą "zasilacz LDO na mosfetach", to od razu wyrzucają do
    > kosza.Widocznie mają uczulenie na takie zasilacze.

    Za to ty jesteś normalny uparcie wciskając obrazki na fotosik i żądając
    oceny, czy twoja wydunka będzie działać. Wróżki szukasz czy pomocy?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2010-09-07 07:45:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:1669179919.20100907085307@pik-net.pl...
> [...]
    > żądając
    > oceny, czy twoja wydunka będzie działać. Wróżki szukasz czy

    Nie bardzo rozumiem - to zle ?
    W koncu jak ktos elektrode czyta to dostep do www przeciez ma ?

    zas komentujac Slawka
    >Kiedyś szukałem na jakiej podstawie jest ich zachowanie. Dla mnie
    >czysta cenzura. Usuwają coś i nawe się nie zastanawiaja czy można.

    Co znaczy "czy mozna" ? Ustawa jakas reguluje prawa ?
    pkt.1 Admin ma zawsze racje :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-09-07 08:12:53
    Od: "mm" <t...@p...fm>

    Użytkownik "kolarz" <k...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Nie wiem jak ich nazwać. Po prostu o nic prawie się nie można zapytać, bo
    > zaraz wszstko idzie do kosza ! Nawet w tematach dla początkujących.
    > Ostatni temat tu :

    Zgadza się , dostali trochę władzy to im się w dupach przewraca to typowo
    polskie. Moje podwórko i będziesz pisał pod moje dyktando. Patrząc na
    początki przyjaznej elektrody.pl to teraz jest komitet sekretarzy partii
    którzy tylko cenzorują i nakazują czytać FAQ. Nie mają konkurencji i to jest
    cały problem .