  • Data: 2018-09-24 13:39:07
    Temat: Re: Niemiaszki 3/4 elektryczności odbierają wiatrakom...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Maciejewski" x74hg65sxkt$.1s77vyv7fg99g$....@4...net

    > Co do Płatnika to zamieszczam odpowiedż jaką dostałęm od pani z biura
    > obsługi:

    Płatnik raczej mi nie jest potrzebny -- jest dla mnie zbyt dobry i zbyt nowoczesny.
    PUE oferuje ePłatnika -- chyba dostępnego (via przeglądarka netowa) z każdego OSa.
    (ale chyba nie każda przeglądarka nadaje się do tego)

> [...]
    > komunikacyjnych i szyfrujących oraz testy akceptacyjne dla tego
    > oprogramowania.
    > Obowiązkiem firmy udostępniającej taki program innym użytkownikom będzie
    > natomiast przeprowadzenie testów akceptacyjnych - badania oprogramowania
    > interfejsowego na podstawie opublikowanych przez ZUS przypadków i
    > scenariuszy testowych. Rozwiązania te spowodują, że każdy płatnik będzie
    > mógł wybrać odpowiadający mu program jaki będzie dostępny na rynku, nie
    > ma przy tym znaczenia na jakiej platformie będzie on działać, czy będzie

    Aż 40 tysięcy?

    > Czyli wg. ZUS lepiej żeby setki tysięcy przedsiębiorców kupowało
    > kosztowny OS w obcym państwie aniżeli żeby relatywnie za grosze zrobić

    Zauważyć chyba warto, że ów kosztowny OS jest bezspornie najlepszym OSem
    we wszechświecie! Można o nim rzec bez zająknięcia: najlepszy; najtańszy;
    profesjonalny; merytoryczny; intuicyjny; pozbawiony wodotrysków; doskonale
    współpracujący i ze sprzętem, i z użytkownikiem; obsługujący zarazem
    najnowocześniejsze rozwiązania sprzętowe i trendy społeczne,
    i najstarsze, dbając o wsteczną kompatybilność...

    > adaptację istniejącego programu do innego OS-a. Co nie powinno być
    > trudne, bo przyjęto wspólne standardy dokumentów. Co za kretyńskie
    > myslenie.

    > Tak czy owak, są netowe strony/usługi załatwiające ten problem.

    Zawsze, ale to zawsze znajdą się malkontenci. ;)
    Na szczęście -- niemerytoryczni, nierzetelni,
    nieprofesjonalni, niezadowoleni ze wszystkiego... ;)

    (,-.`._,'( coma |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,