  • Data: 2011-09-29 13:01:27
    Temat: Re: Niemcy nie potrafia jezdzic
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    >Nie trzeba mieć jakiś dodatkowych umiejetności w jeździe aby poruszać
    >sie po niemieckich autostradach. Tak samo jeździ się po włoskich,
    >francuskich czy hiszpańskich (może na tych ostatnich jest
    >zdecydowanie spokojniej). Mi nikt na szczęście drogi w ten sposób
    >nie zajechał. Wielokrotnie widziałem jednak sytuację, gdy
    >zmieniający autostrady niemiec, radośnie pakował się pod inny
    >niemiecki samochód, który nie miał mozliwości zmiany pasa i hamował
    >awaryjnie.

    Owszem, ale zobacz jak to bylo. Na 500km przejechanych mozna taka
    sytuacje zobaczyc raz czy dwa - zdarza sie.
    A potem oczywiscie klaksony, swiatla, zlosliwe hamowania - ale to
    jeszcze rzadziej.

    A u nas ? Niektorzy przejezdzali autostrada 100km i narzekali ze
    ciezarowki robia to nagminnie :-)
    Zreszta barierka srodkowa na odcinku Wroclaw-Gliwice o czym swiadczy -
    pogieta co chwile :-)

    Przecietny Niemiec jednak co chwile jezdzi po autostradzie, ruch tam
    gestszy niz u nas, predkosci ... no, w sumie podobne, tam tez nie
    wszyscy jezdza 200 - ale jak Niemiec nie bedzie uwazal, to szybko auto
    straci, a moze i zycie.

    J.