  • Data: 2011-09-30 00:45:00
    Temat: Re: Niemcy nie potrafia jezdzic
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Sep 2011, J.F wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał
    >
    > Ale niemiecki przepis niedawno cytowalem, i o ile pamietam (to strasznie
    > skomplikowany tekst byl) to nic takiego tam nie bylo. Tylko "wpuscic jeden
    > pojazd".

    Z przezorności wstawiłem czas przyszły ;)
    Ale przyznać trzeba, że dopóki wszystkie pasy jadą, to już istniejące
    w .pl (w co najmniej większości obserwowanych przypadków) oznakowanie
    sprawę tak właśnie załatwia: to, że kierowcy mają za nic zakaz
    wyprzedzania (od miejsca w którym stoi taki znak) oraz że istnieje
    działający *w tym przypadku* wbrew celowi przepis o "niewyprzedzaniu"
    to inna sprawa.

    > Hm ... ale to co proponujesz nie jest takie proste - bo co - stoja trzy tiry
    > za duzo na prawym pasie, moge je wyprzedzic, czy mam sie ustawic za
    > zderzakiem ostatniego ?

    Zależy czy stoją przed czy za stosownym znakiem :]

    > No i konwencja wiedenska :-)

    Już się zgodziłem :)

    pzdr, Gotfryd