  • 231. Data: 2014-02-21 15:26:11
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 21 Feb 2014 08:34:06 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Wlepia zgodnie z taryfikatorem. Ale czy chetnie ? Rzadko stoja tam
    >gdzie wolno 100, czy 140 (tez mozna przekroczyc).

    Raczej nie jest to rzadki przypadek. Na A2 często latają Insignie i
    inne wynalazki. Na S7 od Grójca do Radomia to samo. Na S8 od
    Mszczonowa do Piotrkowa stoją z radarem dość często, zwłaszcza na
    ograniczeniach do 100 km/h.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 232. Data: 2014-02-21 21:31:01
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-02-21 00:14, John Kołalsky pisze:

    > Nic podobnego. Wykazał się odwagą. Nie to, że bohater, ale po prostu
    > zrobił co uważał i co zasadniczo miało podstawy.

    Głupkowate niczym nie sprowokowane zaczepianie innych kierowców. Ja to
    bym nazwał bandyterką na drodze. Jakie ten bohater miał podstawy aby w
    ogóle zatrąbić na tego "staruszka"?, a już nie do pojęcie jest to aby mu
    zajeżdżać drogę i zmuszać do zatrzymania..

    > To inna sprawa. Odwaga niewątpliwie ryzykowna jest. Jak widać,
    > ryzykowne jest nawet napisanie tutaj o tym.

    Sam miałem jakiś czas temu podobny przypadek. Otóż jadę za jakimś oplem
    w ograniczeniu do 40km/h, ten opel nie jedzie nawet 30tu na godzinę,
    migacz i wyprzedzam go, jednocześnie przyspieszjć do gdzieś 50-60. Co
    robi debil w oplu - z kolei on wyprzedza mnie, trąbiąc i swoim autem na
    prawie poprzek drogi blokuje przejazd. Spanikowałem myślę, pewnie
    policjant po cywilnemu, do tego stopnia że się temu zasrańcowi nawet
    zacząłem tłumaczyć na jego zarzut - "nie wie pan że tu jest ograniczenie
    prędkości".. Jadący ze mną brat szybciej otrząsnął się z tej groteskowej
    sytuacji. Zapytał tego pirata czy jest z policji. Odpowiedź była
    negatywna. Na to brat złapał faceta za kołnierz i poczęstował kopniakiem
    w tylną część ciała.. w swoim mniemaniuByś musiał słyszeć to jego
    wrzaski - bandyci, mordują itd, pół wsi się zleciało... Brat na to że
    jak mu jeszcze kiedyś zajedzie drogę to się gorzej dla niego skończy.
    Tak się później zastanawialiśmy o co temu facetowi chodziło. Pewnie
    sobie kupił jakiś gadżet w stylu kamerki i chciał się zabawić, w
    dobrego obywatela.

  • 233. Data: 2014-02-21 21:31:47
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-02-21 00:16, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun Y...@y...com ...

    > Czyli jednak dobrze pamiętałem, że ktoś agresję proponował.

    Na pewno nie ten "staruszek", opierając się na tym co widać na filmiku,
    gość na pewno nie sprowokował takiej reakcji acrona. Nawet do jego jazdy
    nie mam żadnych zastrzeżeń - jechał spokojnie swoim pasem, a gdy tylko
    skończyła się linia ciągła to wyprzedził wolniejsze auto. I doprawdy nie
    wiem gdzie wy tam widzicie że w trakcie tego wyprzedzania spowodował
    jakiekolwiek zagrożenie..

  • 234. Data: 2014-02-21 21:36:59
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-02-20 23:46, jerzu pisze:

    > Mogłeś. Tylko nie chciałeś.
    > Dziwię się że dziadek się zatrzymał.

    Ludzie skołowani, mało to policjantów bawi się w cicho-ciemnych. Nie
    dość że w cywilnym aucie to także często nawet w cywilnych łachach,
    Machnie ci taki jakimś gównem przez okno, a spróbuj się nie zatrzymać.

  • 235. Data: 2014-02-21 21:47:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-21 21:36, Trybun pisze:

    > Ludzie skołowani,

    Raczej zmęczeni, niechętni do konfliktów i niestety często nieświadomi
    różnych idiotyzmów.

    > mało to policjantów bawi się w cicho-ciemnych. Nie
    > dość że w cywilnym aucie to także często nawet w cywilnych łachach,

    Bardzo mało, w zasadzie można uznać, że to nie występuje w przyrodzie...
    Lubisz medialne rewelacje?

    > Machnie ci taki jakimś gównem przez okno, a spróbuj się nie zatrzymać.

    Taaaa, jasne. Doświadczyłeś tego zapewne wielokrotnie>

  • 236. Data: 2014-02-21 21:57:53
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-02-21 21:47, Artur Maśląg pisze:
    > Mogłeś. Tylko nie chciałeś.

    > Raczej zmęczeni, niechętni do konfliktów i niestety często nieświadomi
    > różnych idiotyzmów.

    Zgadza się - jednym z największych idiotyzmów jest stróż prawa w
    cywilnym aucie, a już zupełnym kretynizmem jest to że on usiłuje
    egzekwować prawo w takim aucie, czyli np. zatrzymywać pędzący samochód
    pokazując przez okno jakiś znaczek.

    > Bardzo mało, w zasadzie można uznać, że to nie występuje w przyrodzie...
    > Lubisz medialne rewelacje?

    Bez komentarza.

    > Taaaa, jasne. Doświadczyłeś tego zapewne wielokrotnie>

    Gdybym nie doświadczy to, uwierz - na pewno bym o tym nie pisał. Nie,
    nie wielokrotnie, ale wystarczy żeby zająć zdanie w tym temacie.

  • 238. Data: 2014-02-21 22:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun Y...@y...com ...

    > Sam miałem jakiś czas temu podobny przypadek.

    Ciach bzdury ktore w zadnym razie nie sa podobnym przypadkiem.

  • 237. Data: 2014-02-21 22:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun Y...@y...com ...

    > Na pewno nie ten "staruszek",

    zwłaszcza ze sie tu nie wypowiada a o tym była mowa...

> [...]
    > skończyła się linia ciągła to wyprzedził wolniejsze auto. I doprawdy nie
    > wiem gdzie wy tam widzicie że w trakcie tego wyprzedzania spowodował

    Nic nie poradze na to, ze manewr wyprzedzania ktorego powodzenie jest
    uzaleznione od tego, ze wszyscy w około zahamują uznajesz za prawidłowy.

    Strach sie bac...

  • 239. Data: 2014-02-21 22:07:43
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-20 23:49, jerzu pisze:
    > Podejrzewam że taki ewenement to na Ząbkowskiej długo by nie
    > pochodził.
    Co wy z tą Ząbkowską?
    Zostawcie już "Pragie" w spokoju i całe Szmulki też :)
    To nie regionalne Warszawa ;)

  • 240. Data: 2014-02-21 22:11:17
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com>

    > Głupkowate niczym nie sprowokowane zaczepianie innych kierowców.

    Nonsens. Zupełnie uzasadniona reakcja na niebezpieczne zachowania.

    > Ja to bym nazwał bandyterką na drodze. Jakie ten bohater miał podstawy aby
    > w ogóle zatrąbić na tego "staruszka"?,

    Takie, że "staruszek":
    1. ewidentnie nie potrafił bezpiecznie opuścić ronda
    2. stworzył zdaje się zagrożenie wyprzedzaniem

    > a już nie do pojęcie jest to aby mu zajeżdżać drogę i zmuszać do
    > zatrzymania..

    Nie wiem czy go zmusił.

> [...]
    > tego pirata czy jest z policji. Odpowiedź była negatywna. Na to brat
    > złapał faceta za kołnierz i poczęstował kopniakiem w tylną część ciała..

    Ale że policjanta bał by się kopnąć ? Podejrzewam, że by się bał i to cała
    filozofia.

> [...]
    > co temu facetowi chodziło. Pewnie sobie kupił jakiś gadżet w stylu kamerki
    > i chciał się zabawić, w dobrego obywatela.

    A ja jestem za tym by ludzie sobie kulturalnie zwracali uwagę na swoje błędy
    bo nikt inny tego za nich nie zrobi.