  • 131. Data: 2014-02-20 11:48:24
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Feb 2014, Myjk wrote:

    > Thu, 20 Feb 2014 00:26:27 +0100, mk4

    > OK, umożliwia, po zmianie pasa ruchu na skrzyżowaniu. Ale turbinówka
    > powinna mieć to do siebie, że wystarczy się dobrze ustawić przed
    > skrzyżowaniem i powinno się bez zmiany pasa ruchu na skrzyżowaniu pojechać
    > tam gdzie się chce -- w tym zawrócić. Jeśli jest inaczej, to jest bubel.

    Marudzisz. Trochę ;)
    Przy dwu pasach musiałbyś wewnętrzny pas mieć "bezturbinowy".
    Wyrzekałbyś, że to "półturbina".
    Przy czterech kierunkach wylotowych potrzebowałbyś czterech pasów.

    pzdr, Gotfryd

  • 132. Data: 2014-02-20 11:53:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 Feb 2014, Myjk wrote:

    > Wed, 19 Feb 2014 15:35:34 +0100, Ariusz

    > Nie wiesz co oznacza strzałka prosto-lewo i strzałka w prawo przed
    > skrzyżowaniem i że jak się jedzie z pasa oznaczonego strzałkami prosto-lewo
    > to się nie skręca na skrzyżowaniu w prawo z tego pasa?

    W sprawie formalnej - sprawa jest poruszona gdzieś wcześniej.
    Skąd wiesz, że on jechał z pasa "prosto-lewo"?
    A jeśli, jak ktoś pytał, zawracał? (wtedy musiał zmieniać pas
    na rondzie, *gdzieś*, spory o to który zły wybór jest gorszy
    można zostawić na boku).

    pzdr, Gotfryd

  • 133. Data: 2014-02-20 11:57:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 Feb 2014, Budzik wrote:

    > Zreszta powody mnie nie interesuja - mógł niedowidziec, mógł być pijany
    > albo po prostu głupi - w kazdym razie takich debili za kazdym razem ktos
    > powinien na drodze zatrzymać i sprawdzic czy aby nie po flaszce albo po
    > amfie.

    Tak z czystej ciekawości - po flaszce albo po amfie zamknąć, a jak
    trzeźwy to puścić wolno?

    > Nikt normalny tak nie jedzie.

    Ba.
    Mnie zawsze intryguje logika przedstawiona wyżej.

    pzdr, Gotfryd

  • 134. Data: 2014-02-20 12:06:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Feb 2014, Budzik wrote:

    > Użytkownik mk4 m...@d...nul ...

    > Naprawde w to wierzysz?

    Jest możliwe. Możemy jedynie polegać na rzetelności ewentualnego
    wyjaśnienia anacrona, z prawdopodobnym iż nie pamięta skąd wjechał
    dziadek.

    > Wjezdzaja na rondo, po lewej od anacrona wjezdza inny samochód.

    Wedle polskich jednostek miary, "daleko z przodu" :>, kary za
    "niezachowanie odstępu" nikt nie stosuje.

    > Nikt nie trąbi.

    Z opisu wynika, że to głównie na dziadka trąbią ;)
    Inna sprawa, że fakt, że ktoś mu zajechał drogę nie uprawnia go jeszcze
    do "wciśnięcia się" w innym miejscu.

    > Ale oczywiscie mozemy załozyć ze anacron zle spojrzał na tego kierowce 20
    > km wczesniej i dlatego ten najpierw zajechał mu droge na rondzie

    Właśnie chodzi o wersję, że nie jechali obok siebie.

    pzdr, Gotfryd

  • 135. Data: 2014-02-20 12:11:02
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Jest możliwe. Możemy jedynie polegać na rzetelności ewentualnego
    > wyjaśnienia anacrona, z prawdopodobnym iż nie pamięta skąd wjechał
    > dziadek.

    Sprawdziłem zapis, od strony Łodzi nie jechał, a przynajmniej nie
    wyprzedzałem go wcześniej. Nie mam zielonego pojęcia. To prawdziwa
    odpowiedź.

    --
    anacron
    aba/

  • 136. Data: 2014-02-20 12:15:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 Feb 2014, Shrek wrote:

    > Może mi ktoś wyjaśnić z jakiego powodu nasz Szeryf wpadł na pomysł zabawienia
    > się z znienawidzoną policję i dokonywania zatrzymania? Jedyny pomysł jaki mi
    > przychodzi, to że miał podejrzenia co do promili.

    A to niby z jakiej paki?
    Ponowię zadane gdzieś wcześniej pytanie: jedzie ktoś "dziko".

    Za podejrzenie "promili" - można go zatrzymać, poklask powszechny,
    złapano bandytę itede.
    Za to jak trzeźwy - nijak, wolność osobista naruszona, zamach na
    prawa obywatelskie, jak tak można i w ogóle.

    Zwracam uwagę, że zupełnie pomijam fakt, czy jeden dyskutant z drugim
    trzyma się wersji "zatrzymywać" czy przeciwnie.
    Mi jedynie wychodzi, że zupełnie bez znaczenia dla mnie, czy zabije
    mnie trzeźwy czy pijany - skoro zabije przez to, JAK JEDZIE.

    > Może ścieżka dzwiękowa coś
    > wyjaśnia, ale wyciszyłem ze względu na niską wartość merytoryczną wypowiedzi.

    Co niby wyjaśnia? :>
    "słuszność zatrzymania" nie mającą najmniejszego związku z jazdą?

    pzdr, Gotfryd

  • 137. Data: 2014-02-20 12:16:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Feb 2014 11:48:24 +0100, Gotfryd Smolik news

    > Marudzisz. Trochę ;)

    Tak, poza tym że to w ogóle nie powinno być rondo przy takich gabarytach.

    --
    Pozdor Myjk

  • 138. Data: 2014-02-20 12:27:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 Feb 2014, Budzik wrote:

    > Użytkownik Hinek h...@f...pl ...

    > A moze odniesiesz sie do wyprzedzania tego dziadka?
    > Podobało ci się?
    > Uwazasz ze to normalne zachowanie na drodze, gdzie powodzenie manewru
    > wyprzedzania uzależnione jest od hamowania samochodu wyprzedzanego oraz
    > tego jadącego z naprzeciwka?

    Ale z tego jest nagranie, i tak sporządził "powiadomienie", więc w sumie
    działanie jest niespójne.
    Do kompletu brakuje jeszcze końcówki zatrzymania dziadka - jak sam
    stanął i "dał sobie przetłumaczyć", to zatrzymanie "żeby nie donosić
    na policję" miałoby jakiś sens.
    Ale skoro i tak "powiadomił i podesłał", czyli zdał się na ocenę policji,
    to jaka logika w tym, żeby dziadka traktować INACZEJ niż np. TIRmana
    z obcą rejestracją albo zestaw "dużych napakowanych", których pewnie
    by NIE zatrzymywał?

    <OT>
    W sumie plus z flejma jest taki, że udało mi się zadać pytanie,
    w czym dyskutanci widzą powód do zatrzymania, na podstawie
    "stylu jazdy", przykładowego "ewentualnego pijanego" oraz - co
    równie ważne - niezatrzymywania niepijanego :>

    pzdr, Gotfryd

  • 139. Data: 2014-02-20 12:29:20
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni juz. prowadzic'...
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 20 Feb 2014 11:27:27 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > (...)

    > Dwa. Jeden tydzień na zatrzymywanie innych przez Ciebie, drugi na
    > zatrzymywanie Ciebie przez innych.

    a jak podniosłoby się bezpieczeństwo. Wszyscy staliby i dyskutowali. Zero
    wypadków!

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 140. Data: 2014-02-20 13:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > owszem popełniam jak każdy

    No to co piszesz ze: jakbys wiedział, to bys tego manewru nie zrobił?

    Ad absurdum?
    Przeciez nie chodzi o kazdy bląd!