  • 11. Data: 2014-06-20 09:33:10
    Temat: Re: Niedrogi laptop- dylemat
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-06-19, o godz. 20:56:18
    Irokez <n...@w...pl> napisał(a):

    > A po co w laptopie LAN 1Gbit? Przecież laptop jest maszyną mobilną i
    > ma mieć jak najlepsze WiFi i najlepiej dodatkowo wbudowany modem
    > WWAN/3G/GPRS Kabel LAN? a czasami podłączę... raz w roku.

    To że Ty nie podłączasz to nie znaczy że inni nie podłączają. Nie
    wszyscy używają komputerów do tego co Ty. Dla mnie
    - i wielu innych ludzi z którymi współpracuję - laptop bez Ethernetu
    nie nadaje się do pracy. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta -
    praktycznie nie ma urządzeń (przy czym nie chodzi tu o domowe routery
    czy AP) do sieci komputerowej czy monitoringu z interfejsami WiFi.
    Poza tym że względów bezpieczeństwa lepiej żeby ich nie miały.

    Zdrówko

  • 12. Data: 2014-06-20 20:52:48
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-06-20 09:33, Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
> [...]
    > komputerowej czy monitoringu z interfejsami WiFi. Poza tym że względów
    > bezpieczeństwa lepiej żeby ich nie miały. Zdrówko

    Ok, i mają Gigabit Ethernet?
    ;)

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2014-06-22 23:14:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "hamala uzi" <h...@g...com> wrote in message
    > Glownym kryterium wyboru jest cena.
    > Maksymalnie 1650zl i ani grosza wiecej.

    :-)

    > Laptop raczej bedzie sluzyl do internetu, filmy w HD, raz na "ruski rok"
    > jakis projekt w autocadzie

    Mega LOL.

    > Wybralem dwa notebooki tej samej marki (lenovo).
    >
    > 1.
    > http://allegro.pl/lenovo-ideapad-g580h-59-406025-i3-
    1-tb-gt710m-1gb-i4318026673.html z
    > tym, ze chce aby mial 8gb nie 4gb
    > 2.
    > http://allegro.pl/lenovo-g510-i3-4000m-8gb-1000gb-r5
    -m230-hdmi-torba-i4324904995.html

    No dobrze, ale nie myślałeś aby kupić jakieś lepszej klasy laptop
    używany? Bo kupujesz jakiś straszny szmelc chinski a za tą kasę
    możesz kupić roczny czy dwuletni porządny laptop wyśrubowany.