  • Data: 2009-07-08 07:40:31
    Temat: Re: Niedrogi Notebook 17"
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Jul 2009 23:27:44 +0200, Krzysiek <i...@w...pl> wrote:

    >Naprawdę nie ma miejsca na stawianie tego na zasadzie standardowego stałego
    >stanowiska pracy, czyli klawiatura, mysz, monitor. To ma być komputer dla
    >żony, która będzie go używała prawdopodobnie w kilku różnych miejscach w
    >mieszkaniu, w zależności od tego gdzie będzie akurat wolna przestrzeń (np.
    >w pokoju gościnnym przy stole). A po zakończonej pracy będzie go chowała do
    >torby. Więc potrzebuję czegoś w miarę ergonomicznego z klawiaturą o
    >wydzielonym bloku numerycznym i sensownym układzie klawiszy.

    Jak tak to polecam np. takiego jak mam ja: HP 6820s. Tylko że to duża
    kobyłka. Ma wydzielone klawisze numeryczne i matową matrycę. Nie licz
    na dłużej niż 2h pracyna baterii. Ja go uzywma najczęściej do pracy w
    terenie gdy potrzebuje mieć na ekranie dużo danych - stąd mój wybór 17
    cali a nie mniejszych. A i tak na co dzień używm netbooka z 10 calami.
    I do 90% moich zatosowań starcza. Tylko że te 90% to z praca biurową
    niewiele mają wspólnego. ;-)

    Zdrówko