  • 81. Data: 2013-03-11 19:56:07
    Temat: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-10 20:55:23 +0100, P.B. <p...@w...pl> said:
    (ciach głupawe wojenki o wyższości jednej firmy nad drugą czy trzecią)

    > Tak by dzieci grając w Angry Birds nie odpowiedziały niechcący na maila
    > id szefa?

    A kto normalny daje dzieciom do zabawy służbowy telefon?

    --
    Bydlę

  • 82. Data: 2013-03-11 20:10:30
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Bydlę" napisał:

    > A kto normalny daje dzieciom do zabawy służbowy telefon?

    A kto normalny daje dzieciom do zabawy swój prywatny telefon?
    Jeszcze zepsują... ;->

    JoteR

  • 83. Data: 2013-03-11 22:30:15
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-11 20:10:30 +0100, "JoteR" <j...@p...pl> said:

    > A kto normalny daje dzieciom do zabawy swój prywatny telefon?
    > Jeszcze zepsują... ;->

    Prywatny może dawać - jego telefon, jego święte prawo.
    Kto bogatemu zabroni?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 84. Data: 2013-03-11 22:39:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Mar 2013 12:38:33 +0100, J.F napisał(a):

    > A ten rzekomy osobny uklad to nie jest zasilany z ladowarki ?
    > I od jakiego napiecia dziala ?

    Pszemolisz^2
    Nie układ ładowania, tylko cały układ logiczny, SoC czy jak go tam zwał.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 85. Data: 2013-03-11 23:18:49
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Mon, 11 Mar 2013 19:56:07 +0100, Bydlę<p...@g...com> wrote:
    > A kto normalny daje dzieciom do zabawy służbowy telefon?

    A to nie można mieć skonfigurowanej służbowej skrzynki pocztowej w
    prywatnym tablecie?
    To zresztą tylko przykład. Równie dobrze może być korespondencja na
    prywatnej poczcie z nauczycielem małolata. Generalnie pomysł, że
    wszyscy użytkownicy widzą aktywność pozostałych jest niezbyt
    szczęśliwy.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 86. Data: 2013-03-12 06:17:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message

    > Oczywiście w iPhone można założyć tyle profili użytkowników ile potrzeba?
    > Tak by dzieci grając w Angry Birds nie odpowiedziały niechcący na maila id
    > szefa? Pytam, bo nie wiem. Chyba w tak amajzing sprzęcie to oczywista
    > funkcjonalność...

    Nie, nie jest oczywista...
    Jakkolwiek w przypadku tabliczki mogę sobie wyobrazić potrzebę
    używania jej przez wielu użytkowników to już w przypadku telefonu
    nie - jest to dosyć osobiste urządzenie telekomunikacyjne...

  • 87. Data: 2013-03-12 10:42:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
> [...]
    > używania jej przez wielu użytkowników to już w przypadku telefonu
    > nie - jest to dosyć osobiste urządzenie telekomunikacyjne...

    imho to tablety i ich systemy operacyjne były pomyślane jako coś
    osobistego...

    u mnie w domu tablet sobie stoi na bazie i wszystcy z niego korzystamy.

    Własnie sobie ostatnio uświadomiłem że u moich rodziców była biblioteka
    pełna książek encyklopedii i innych, jak coś trzeba było sie dowiedzieć to
    szukałem po literaturze, teraz mam table a funkcję spełnia podobną.

  • 88. Data: 2013-03-12 14:26:38
    Od: atm <...@v...pl>

    > Ano konkluzja jest tylko jedna: iOS jest dobrze przemyślanym
    > systemem operacyjnym dla ludzi, a Android jest niedorobionym
    > bublem do wkurzania naiwnioków i aplehejterów :-)))

    Mnie bardziej irytowalaby delikatna farba (bo inaczej ciezko to nazwac) ;]
    http://smartfan.pl/jak-wyglada-obudowa-czarnego-ipho
    ne-5-po-2-miesiacach-uzytkowania/

    No chyba, ze telefon bedzie w prezerwatywce ale za takie rozwiazania
    dziekuje.

  • 89. Data: 2013-03-13 23:21:00
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-11 23:18:49 +0100, P.B. <p...@w...pl> said:

    > A to nie można mieć skonfigurowanej służbowej skrzynki pocztowej w
    > prywatnym tablecie?

    Pomijam zachcianki, ale skąd się nagle wziął tablet, skoro mowa była o
    telefonie?
    ===
    On 2013-03-10 20:55:23 +0100, P.B. <p...@w...pl> said:
    > Oczywiście w iPhone można założyć tyle profili użytkowników ile
    > potrzeba? Tak by dzieci grając w Angry Birds nie odpowiedziały
    > niechcący na maila id szefa?
    ===

    > To zresztą tylko przykład.

    Nietrafiony.
    Zajmijmy się jednak tym prawdziwmy problemem - czyli służbowym telefonem.
    :-)

    (jeśli chcesz mimo to drążyć, to: kto normalny używa swojego telefonu,
    jako służbowego, bez stosownej rekompensaty ORAZ daje taki quasi
    służbowy telefon dzieciom do zabawy?)

    > Równie dobrze może być korespondencja na prywatnej poczcie z
    > nauczycielem małolata.

    A, jeśli ktoś daje dziecko do zabawy telefon, to liczy się z tym, że
    dziecko taki telefon utopi, zgubi, zniszczy...
    ...więc taki delikwent wyjmie z pudełka drugi, trzymany na taką
    okoliczność i odtworzy wszystko z chmury - ot, parę minut mu to
    zajmie...
    ;>>>

    > Generalnie pomysł, że wszyscy użytkownicy widzą aktywność pozostałych
    > jest niezbyt szczęśliwy.

    Powtarzam pytanie: po jaki penis dawać dziecku do zabawy telefon, skoro
    jest on taki ważny?
    ;>

    --
    Bydlę

  • 90. Data: 2013-03-14 18:10:33
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 09.03.2013 o 01:39 Pszemol <P...@p...com> pisze:
    (...)

    Znając życie, to Apple to rozwiązanie opatentowało i trzeba pewnie bulić
    miliony dolarów, żeby tak oczywisty pomysł zrealizować we własnym
    urządzeniu. Witamy w świecie patentów.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !