eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNiedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria › Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    Date: Mon, 11 Mar 2013 06:21:32 -0500

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:11nccc9olb7r3$.dlg@lepper.institute.com...
    > Tak, zazwyczaj tak.
    > Zwłaszcza jak bateria jest wyładowana poniżej napięcia
    > pracy układu

    Miałem do czynienia z takim przypadkiem, że Blackberry Torch,
    zostawionym na parę tygodni nieużywany - może miesiąc, wyssał
    baterię poniżej normalnych progów (zmierzyłem 2.55V).
    Nie chciał się w ogóle ładować. Nawet z oryginalnej ładowarki.
    Pomogło dopiero wlanie bateryjcie bezpośrednio trochę prądu
    z zestawu starszych 4 paluszków AA do latarki... Niby mierzyły
    5,5V ale ogniwa były już stare, na wpół zużyte, więc oporność
    tych ogniw wewnętrzna była już duża, więc podłączyłem je na
    parę minut "na chama" drutem do baterii wyjętej z BlackBerry.
    Dopiero tak potraktowana bateria włożona do telefonu dała
    efekt w postaci wystartowania ładowarki... Czy ta bateria jeszcze
    kiedyś się naładuje - wątpię, ale i tak była już prawie kaput po
    2 i 1/2 rocznym używaniu telefonu, w przeciwieństwie do baterii
    w 2 innych telefonach (iPhone4) o takim samym stażu użytkowania.