eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNiedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria › Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    Date: Sun, 10 Mar 2013 18:36:21 +0100

    Dnia Sun, 10 Mar 2013 17:04:30 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > Pszemolisz.
    > Od ładowania jest całkiem oddzielny układ.

    W androidzie, w iphone, w tabletach ?
    Bo niestety wiele telefonow tak ma, ze jak bateria rozladowana bardziej niz
    mocno, to wcale nie chca ruszyc.

    > Ale niektóre telefony pobierają prąd szczytowy większy niż prąd ładowania,
    > więc potrzebują trochę energii w aku do zbuforowania.

    Przyzwoitosc nakazuje przy starcie spytac czy nie chce uruchomic w trybie
    samolotowym. A w nim pobor pradu niewielki.

    > Jak jest całkiem
    > wyładowany, to albo by się cały układ wyłączył albo zapisałby jakieś
    > brednie przy spadku napięcia poniżej pewnego minimum. Stąd też
    > zaprogramowany minimalny próg energii.

    no, przy ambitniejszym systemie powinien miec zapas energii taki aby dac
    rade sie bezpiecznie wylaczyc

    J.