eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNiedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria › Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    From: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    Date: Sat, 9 Mar 2013 14:54:44 +0000 (UTC)

    On Sat, 9 Mar 2013 08:06:19 -0600, Pszemol wrote:

    > Tak jest tylko przy założeniu że ładowanie i zasilanie urządzenia
    > wymagają więcej niż dać może ładowarka. A to nie zawsze jest prawda.

    Moze przy dumbfonach z bateriami 0.7mAh. Jest jakies urzadzenie typu
    wspolczesny smartfon lub tablet ktore żre pradu na tyle malo, zeby nie
    rzutowalo to na ladowanie baterii?

    Ewentualnie inaczej -- czy są ładowarki zdolne dać REALNIE taki prad,
    zeby zaszło to co chcesz?

    > I uważasz, mądralo, że sam fakt że będzie się wolniej ładował
    > włączony

    A jednak.

    > jest uzasadnieniem tego, że tablet się jednak włącza
    > aby pokazać napis "powering off" i się za moment wyłączyć? :-)

    A skad on ma wiedziec ile ładunku mu wystarczy na pelne uruchomienie
    się? Tu są apki w tle, widgety... Dociążone urządzenie ma o wiele
    cięższy energetycznie start niz takie OOTB.

    Postaw sobie moze jakis battery monitor, jakis OS monitor i poogladaj co
    się dzieje po uruchomieniu.

    > No gratuluję poczucia humoru...
    >
    > Czy nie lepiej byłoby, gdyby NIE włączał się wtedy gdy nie ma
    > po co się włączać?? Wytłumacz mi, gdzie tu widzisz jakąś logikę??

    Prosze mi nie odwaracać kota ogonem -- mi się nie podobala idea, ze
    klocek się sam wlacza.

    PS. Nie wiem jak w ogole natrafiles na ten problem. Ja wiem, ze jak
    urzadzenie padlo, to chwili potrzebuje, zeby zgromadzic tyle pradu, zeby
    wstac. I jesli mam potrzebe pilniejszego uzycia, to telefonowi daje te
    2-3min w spokoju i wstaje.

    PPS. Przy małym zgromadzonym ładunku i dużym obciążeniu % naładowania
    jest silnie umowny. I pewnie ledwo-co bateria obciazona 200mA da zdrowo
    ponad 5x wiecej, niz obciążona 1A.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns