eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNiedokręcona świeca, a olej w gnieździeRe: Niedokręcona świeca, a olej w gnieździe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 18 Oct 2010 09:46:15 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niedokręcona świeca, a olej w gnieździe
    References: <4cbb6cd4$0$27037$65785112@news.neostrada.pl> <i9gmo3$13li$1@news.mm.pl>
    In-Reply-To: <i9gmo3$13li$1@news.mm.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <4cbbfb45$0$22798$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.254.26
    X-Trace: 1287387974 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22798 83.25.254.26:18009
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2318906
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-18 07:40, Karolek pisze:
    > W dniu 2010-10-17 23:38, Tomasz Pyra pisze:
    >> Widziałem dziś takie cudo w silniku.
    >> Dwa gniazda świec zalane "do pełna" olejem silnikowym. A to takie
    >> szerokie gniazda na fajko-cewki, więc tego oleju było tam sporo.
    >>
    >> Po wyssaniu oleju okazało się że świece zapłonowe tych zalanych gniazd
    >> są słabo przykręcone (dało się wykręcić ręką kluczem rurowym bez
    >> poprzeczki - na oko 5Nm).
    >> Pozostałe świece przykręcone były znacznie mocniej i tam oleju nie było.
    >>
    >> Gniazdo świecy wzrokowo i dotykowo nie wygląda na pęknięte, w dodatku
    >> chyba nie przechodzi przez nie żadne łączenie (np. głowica-głowiczka)
    >
    > Co to za laczenie "glowica-glowiczka"?

    Łączenie pokrywy zaworów z głowicą.
    W DOHC często to łączenie wypada w połowie gniazda świecy, ma swoją
    uszczelkę i tamtędy mogłoby się lać.
    Ale u mnie konstrukcja jest inna - dwie pokrywy zaworów po bokach, z
    których uszczelek nic nie leci.
    A cewka jest między nimi, ma swoją uszczelkę, a olej wziął się spod spodu.
    Więc raczej zostaje pęknięcie w głowicy.

    > Co to za auto i silnik w ogole?

    Opel 3.2 V6

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: