eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNiechciana reklama - zaproszenia na prezentacje - co zrobić?Re: Niechciana reklama - zaproszenia na prezentacje - co zrobić?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Niechciana reklama - zaproszenia na prezentacje - co zrobić?
    Date: Thu, 16 Jul 2009 12:17:47 +0200

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:h3mskt$c3g$1@node2.news.atman.pl...

    > 1. Jeśli dzwoni kobieta - a zaprezentuje pani swoje majteczki?
    > 2. Jeśli facet - lubisz dobrze zbudowanych facetów misiu?

    I myslisz ze to cos da ? jutro zadzwoni kto inny.

    > 3. Proszę poczekać chwilę i odkładasz słuchawkę, po 15 minutach
    > sprawdzasz czy jest na linii.

    I to jest prawidlowe, choc watpie zeby doprowadzilo do zaniku tej
    formy marketingu.

    > 5. Mówisz, że w proponowanym terminie nie możesz, bo jedziesz na
    > Antarktydę polować na pingwiny łukiem.

    Spytaja kiedy mozna zadzwonic ponownie :-)

    > 4. Zaczynasz prezentację swojej oferty.

    efekt podobny jak w 3, tylko wymaga wysilku z twojej strony.

> [...]
    > 7. Pytasz się czy na prezentację można przyjść w slipkach i w
    > czepku, bo potem idziesz na basen.
    > 8. Krzyczysz w słuchawkę "to nie będzie prezentacja!! śledzicie
    > mnie! wiem o tym!!! jesteście z nimi w spisku!!! ale ja się nie
    > dam!! Nie dorwiecie mnie nigdy!!!
    > 9. Zaczynasz się dopytywać ile osób będzie na prezentacji i czy
    > przed wejściem jest kontrola czy nie wnosi się broni i materiałów
    > wybuchowych. Czasami wzdychasz allach akbar.
    > 10. W czasie rozmowy hihoczesz prezentacja - motywacja, hihihi,
    > mandarynki są dla chinki, hihihi, zaproszenie - zamroczenie hiiii

    To samo co 1 i 2.

    > Po kilku takich akcjach na trwałe zrezygnują.

    Watpie. Ciekawe czy maja w ogole jakis raport zwrotny, zeby wpisac
    "to kretyn".

    Jesli cos chcesz zmienic, to:
    a) od razu spytac "jakie beda prezenty ... nie, dziekuje, nie
    oplaca sie". Moze kiedys dojdzie ze to sie nie oplaca.
    b) "fajnie, prosze sobie zapisac moj nowy numer" .. i komoreczka z
    bonusem zwrotnym :-)

    J.