eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNiechciana reklama - zaproszenia na prezentacje - co zrobić?Re: Niechciana reklama - zaproszenia na prezentacje - co zrobić?
  • Data: 2009-07-16 14:26:58
    Temat: Re: Niechciana reklama - zaproszenia na prezentacje - co zrobić?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Telemach napisał:

    > ja natomiast ich informuje ze mnie nie interesuje to co oferuja i
    > oficjalnie zwracam sie o wykasowanie moich danych z ich bazy,
    > nie przekazywanie ich innym podmiotom gospodarczym a kolejny telefon
    > uznam za nekanie i skontaktuje sie ze swoim prawnikiem
    >
    > wiem ze pewnie oleja moje prosby przez telefon ale generalnie ponownie
    > juz nie dzwoni ta sama firma

    Mój rekord jest taki, że *ci sami* zadzwonili w dwadzieścia minut
    po tym, jak zapewnili mnie, że wykreślili numer ze swoich rejestrów.
    Tłumaczyli to tym, że się jeszcze "baza danych nie zaktualizoawała".
    Kilka dni później dzwonili znowu. Po prostu kłamali, nie mają żadnej
    listy zastrzeżeń, walą na oślep jak leci. We mnie statystycznie
    częściej niż w innych. To chyba cecha marnego generatora liczb losowych,
    z którego wszyscy tacy korzystają. Już o tym kiedś o tym wspominałem.
    A tym razem nęka mnie firma ING, ci od emerytur czy innych przekrętów.

    --
    Jarek