  • 151. Data: 2012-01-06 14:39:39
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: JohnyK <t...@z...pl>

    Jest AOW. Ale tylko w połowie :-))))

    JK

  • 152. Data: 2012-01-06 14:41:03
    Od: JohnyK <t...@z...pl>

    Ke? Jakoś jej używam, nawet polubiłem, bo nie gada jak najęta, tylko czasami coś tam
    szczeknie. W Polsce w sam raz. A za granica to i tak R66 używam.

    JK

  • 153. Data: 2012-01-06 14:44:34
    Od: JohnyK <t...@z...pl>

    Minusem NE jest jego wygląd. Na Andku wygląda strasznie. Na BB było znośnie. A co do
    działania... Jakoś mnie nie przekonuje. Zresztą jest trochę droga. Bo za 200 pln (no
    teraz ciut więcej) mam dożywotnie aktualizacje dla R66 no i wygląda normalnie. A, no
    i bez netu daje radę (jednak offline i za granicą się przydaje). A NE jednak trzeba
    odnawiać. Choć z drugiej strony, gdzieś czytałem, że można zejść do 80 zł za rok. A
    to już nie jest źle.

    JK

  • 154. Data: 2012-01-06 14:45:57
    Od: JohnyK <t...@z...pl>

    E tam. HTC DHD też w chalupie fiksuje. Ale za to Samsungi nawet z AGPS nie fiksują na
    pustyni :-)

    JK

  • 155. Data: 2012-01-09 12:29:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 05 Jan 2012 23:06:18 +0100, w <je56tm$i2a$1@mx1.internetia.pl>, DoQ

    > Jak użytkownik Playa może być szczęśliwy?

    Dlaczego miałbym być nieszczęśliwy?

  • 156. Data: 2012-01-13 23:07:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-01-2012 12:29, r...@k...pl pisze:

    > Dlaczego miałbym być nieszczęśliwy?

    Bo skacze po sieciach jak muszka po kupie?

    --
    Paweł

  • 157. Data: 2012-01-16 16:50:35

    Fri, 13 Jan 2012 23:07:26 +0100, w <jeqa08$3r6$1@mx1.internetia.pl>, DoQ

    > Bo skacze po sieciach jak muszka po kupie?

    Tzn. mam być nieszczęśliwy, gdy z brakuje sygnału Playa przełączy mnie do
    Plusa/Orange?
    A Ciebie gdzie przełączy, gdy sygnału niet? Na trąbkę?