    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Date: Mon, 26 Dec 2011 21:27:11 +0100

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 20:11:51 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > To jest zależne od sieci. Można wiele złego powiedzieć o T-Mobile
    > (Era), ale przez wiele lat jednak w zakresie zasięgu nie chcę jej
    > zmieniać na coś innego (mam porównanie) w zakresie podstawowym.
    > Zresztą jeżeli człowiek korzysta z tego świadomie to zdaje sobie
    > sprawę, że poza zasięgiem sieci może być problem.

    Kazda siec ma swoje biale plamy ... no i wlasnie, zabladzi czlowiek w lesie
    i NE mu nie pomoze :-)

    > A co to znaczy nawigacja?
    > Raczej słaby to odnośnik. Miałeś co takiego w ręku i dodatkowo z tego
    > korzystałeś?

    Nie, ale wygladalo mi typowego Larka.

    A tu prosze bardzo - nawi za zlotowke, czy nawet za darmo :-)
    http://neostrada.info.pl/2010/11/neostrada-nawigacja
    -gps-lark-freebird-35-7/

    > Jakoś sobie nie wyobrażam gmerania z powiększaniem w trakcie jazdy.

    Niebezpieczne troche, przyznaje, ale przeciez dozwolone :-)

    > Zaraz, zaraz - nie sprawdzasz trasy przed?

    A wiesz ze czesto nie .. troche sie jednak po kraju pojezdzilo, i czasem
    wiadomo ktora droga trzeba jechac gdzies daleko, a nawigacja sie dostosuje
    w trasie. No i wiadomo ze do Olsztyna jest z Wrocka ~200km a nie 700 :-)

    Bardziej sprawdzam ktoredy mnie prowadzi .... ale na tym malutkim ekraniku
    niewiele widac :-P

    Aczkolwiek pare razy sie przejechalem na wlasnej zarozumialosci.

    > Ha, ha, ha :) Pytanie jest dość interesujące i zdaje się racjonalnym
    > by było skierować je na inną grupę. Nawigacja mówi "skręć w prawo",
    > a tu zakaz ruchu...

    No i wlasnie wtedy klne NE. Zakaz wiec nie skrecamy, jedziemy dalej, a on
    "liczy", liczy i mowi skrec w ta ulice ktora byla 50 metrow temu.
    Te z lokalnymi mapami sa jednak szybsze i daja rade.

    J.