  • 11. Data: 2010-11-14 21:44:58
    Temat: Re: Niech żałują ci...
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    ?Użytkownik "R2" napisał w wiadomości grup

    "blur" <b...@p...onet.pl> wrote > Piszecie jakbyście te motocykle
    marynowali na zimę, co za problem utrzymać
    > motocykl cały czas w gotowości ?
    > mam kupę motocykli i jakiegoś wielkiego przygotowania do zimy nigdy nie
    > robiłem.

    no właśnie jak właściwie przygotowac moto do zimy? ja postawiłem w garażu,
    zalałem do pełna, wyczyściłem, przykryłem pokrowcem , żeby się nie kurzył i
    raz na 2 tygodnie odpalam. Co jeszcze moge zrobić??
    -----------

    wiesz tutaj jest silne lobby wazeliniarzy

    pozdro
    blur
    i jego XT co zimy się nie boi

  • 12. Data: 2010-11-14 22:50:49
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    "AZ"
    ... co zazimowali już motocykle, no i ci co przesiedli się na skutery.

    Co za dzien - aura spowodowala znaczne zwiekszenie emisji czegos tam do
    atmosfery. Po pierwsze masa tych dawcow spalajacych potworne ilosci paliwa
    li tylko dla wlasnej przyjemnosci pojawila sie na drogach
    Po drugie co chwila wlaczala mi sie klimka kiedy wiozlem psine na spacer
    Ale ja jestem proekologiczny...w stojacym na parkingu skutrze wylaczylem
    grzane minetki

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 13. Data: 2010-11-14 23:40:38
    Od: Eskimos <bromba@spamfe_icpnet.pl>

    On Sun, 14 Nov 2010 22:10:43 +0100, "R2" <s...@o...eu> wrote:

    >postawiłem w garażu,
    >zalałem do pełna, wyczyściłem, przykryłem pokrowcem , żeby się nie kurzył i
    >raz na 2 tygodnie odpalam. Co jeszcze moge zrobić??

    Nie odpalać.

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 14. Data: 2010-11-15 00:19:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 14 Lis, 23:50, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Po drugie co chwila wlaczala mi sie klimka kiedy wiozlem psine na spacer
    > Ale ja jestem proekologiczny...w stojacym na parkingu skutrze wylaczylem

    Gut, wzorowy precel - tak trzymać.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2010-11-15 21:39:28
    Od: "R2" <s...@o...eu>

    "Eskimos" <bromba@spamfe_icpnet.pl> wrote >
    > Nie odpalać.

    dlaczego?

  • 16. Data: 2010-11-16 08:57:22
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "R2" <s...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > "Eskimos" <bromba@spamfe_icpnet.pl> wrote >
    >>
    > dlaczego?

    Bo zardzewieje. Od środka.

  • 17. Data: 2010-11-16 09:03:01
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-11-16 09:57, Marcin N pisze:
    > Bo zardzewieje. Od środka.

    A jak będziesz jeździł po mokrym to też zardzewieje.
    Od zewnątrz.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 18. Data: 2010-11-16 11:28:28
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Marcin N wrote:
    > Użytkownik "R2" <s...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    > Bo zardzewieje. Od środka.

    W jaki sposób ma bardziej zardzewieć odpalany od nieodpalanego?

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 19. Data: 2010-11-16 11:30:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-16, Marcin Gardeła <d...@g...pl> wrote:

    > W jaki sposób ma bardziej zardzewieć odpalany od nieodpalanego?

    Na to pytanie nie mozna jednoznacznie odpowiedziec, to zalezy od tego
    jaki jest zalany olej - syntetyczny czy mineralny. Przy mineralnym
    po tygodniu stania pojawia sie rdza.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2010-11-16 11:47:23
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    AZ wrote:
    > Na to pytanie nie mozna jednoznacznie odpowiedziec, to zalezy od
    > tego jaki jest zalany olej - syntetyczny czy mineralny. Przy
    > mineralnym po tygodniu stania pojawia sie rdza.

    Syntetyczny.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01