  • Data: 2011-06-22 20:40:06
    Temat: Re: Niech to c... strzeli - spierdzielil caly gaz z butli!
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Jun 2011 19:41:12 +0200, Mikołaj Jopczyński wrote:

    >No jak to ma byc?!

    No ale czego sie spodziewales ? Ze tylko troche wycieknie a reszta
    zostanie ?

    >Przeciez gaz jest super hiper mega bezpieczny - masakra jakas.

    Przeciez jest - wycieklo i nic sie nie stalo, i nawet nikt strazakow
    nie wzywal.

    >Ludzie na stacji byli delikatnie mowiac spanikowani - ja tez nieco.

    Byle tylko z tego zdenerwowania papieroska nie zapalic :-)

    Za to jak widac - moze zakazy wjazdu do podziemnych parkingow nie sa
    takie bezpodstawne.

    P.S. Ponoc ostatnio przepisy sie zmienily i piece CO na gaz ziemny
    stawia sie na strychu a nie w piwnicy. Rzekomo dlatego ze w razie
    wybuchu pieca odlatuje tylko dach, a nie rozpadaja sie fundamenty.

    J.