  • 41. Data: 2010-11-16 14:34:01
    Temat: Re: Niech ?a?uj? ci...
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 14:10:51 +0100, Marcin N
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    [...]
    > Otóż to. Wyjazd na posolone drogi to dopiero świetna myśl. Zwłaszcza w
    > świetle tezy, że ten wyjazd ma ochronić motocykl przed rdzą i tym
    > podobnym.

    No zmyć można, to nie jest problem techniczny tylko kwestia tego, że
    wyjazd jest bardziej czasochłonny. Ale jak się raz na dwa tygodnie
    wyjeżdża to można te dodatkowe parę minut poświęcić na zaspokojenie
    nałogu.

    Nie bardzo wyobrażam sobie niejeżdżenia przez kilka miesięcy. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 42. Data: 2010-11-16 15:26:12
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Marcin N wrote:
    > Dla mnie jazda przy niskiej temperaturze to przede wszystkim walka z
    > parującym nieparującym_wizjerem.

    Dżizas men, kup sobie dobry kask albo wymień/załóż antyfoga.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01