  • 31. Data: 2010-11-16 13:06:05
    Temat: Re: Niech żałują ci...
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "duddits" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ibttdq$hpm$...@i...gazeta.pl...

    > To nie jest forum.

    A Ty ile masz lat? Urodziłeś się po tym, jak wymyślono internet? Otóż forum,
    to stare słowo oznaczające spotkanie lub miejsce zebrań, gdzie grupa ludzi
    rozmawia sobie na różne tematy.

    To, że teraz młodzi jak niepodległości bronią oddzielenia terminu "grupa
    dyskusyjna" od "forum dyskusyjne" nie znaczy, że ja z podkulonymi uszami
    będę się stosował do nowomody.

  • 32. Data: 2010-11-16 13:07:04
    Temat: Re: Niech ?a?uj? ci...
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 13:10:19 +0100, Tytus z fabryki <t...@g...pl>
    wrote:

    [...]
    > Nie w kazdym motocyklu producent przewidzial mocowanie do pluga
    > snieznego i walek odbioru mocy do napedu piaskarki

    Nieno, zakładamy mieszkanie w mieście. :-) Na wsi to na zimę wrzucamy
    motocykl do stodoły i przysypujemy sianem, a wyciągamy skuter śnieżny
    czy innego quada.

    Problemem jest raczej sól niż śnieg, ale prawdziwy ratbike rdzy się nie
    boi ;->

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 33. Data: 2010-11-16 13:08:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-16, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > To, że teraz młodzi jak niepodległości bronią oddzielenia terminu "grupa
    > dyskusyjna" od "forum dyskusyjne" nie znaczy, że ja z podkulonymi uszami

    Zdaje sie ze roznej masci forumy powstaly po usenecie... Za to Ty bedziesz
    na przekor wszystkim i nazywal grupe dyskusyjna forum.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2010-11-16 13:08:45
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 16 Nov 2010 14:06:05 +0100, Marcin N
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    [...]
    > A Ty ile masz lat? Urodziłeś się po tym, jak wymyślono internet? Otóż
    > forum, to stare słowo oznaczające spotkanie lub miejsce zebrań, gdzie
    > grupa ludzi rozmawia sobie na różne tematy.

    No, pamiętam jak na tej agorze mówiono jeszcze z sensem o motocyklach
    a nie pierdzielono od rzeczy!

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 35. Data: 2010-11-16 13:10:51
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    ukcja.org...
> [...]
    > czy innego quada.
    >
    > Problemem jest raczej sól niż śnieg, ale prawdziwy ratbike rdzy się nie

    Otóż to. Wyjazd na posolone drogi to dopiero świetna myśl. Zwłaszcza w
    świetle tezy, że ten wyjazd ma ochronić motocykl przed rdzą i tym podobnym.

  • 36. Data: 2010-11-16 13:13:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-16, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > Otóż to. Wyjazd na posolone drogi to dopiero świetna myśl. Zwłaszcza w
    > świetle tezy, że ten wyjazd ma ochronić motocykl przed rdzą i tym podobnym.

    No popatrz, zeszlej zimy jezdzilem i grama rdzy na moim motocyklu nie
    uswiadczysz, no ale co ma w nim rdzewiec?? Przejazdzka w zimie jest wiecej
    warta niz 5 PLN na myjnie zeby splukac ten caly syf.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2010-11-16 13:18:27
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-11-16 14:06, Marcin N pisze:
    > A Ty ile masz lat?

    38, a co?

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 38. Data: 2010-11-16 13:19:08
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > No popatrz, zeszlej zimy jezdzilem i grama rdzy na moim motocyklu nie
    > uswiadczysz, no ale co ma w nim rdzewiec?? Przejazdzka w zimie jest wiecej
    > warta niz 5 PLN na myjnie zeby splukac ten caly syf.

    Ależ przecież nie bronię Ci przejażdżek. Co innego jazda dla przyjemności a
    co innego jazda jako przykry obowiązek - bo trzeba.

    Dla mnie jazda przy niskiej temperaturze to przede wszystkim walka z
    parującym nieparującym_wizjerem. Nigdy nie jeździłem na mrozie, ale
    wyobrażam sobie, że wizjer wtedy nie paruje, tylko pokrywa się od środka
    lodem. Prawdopodobieństwo uślizgu i wywrotki zimą też wyobrażam sobie jako
    znacznie większe niż nie-zimą. No i te letnie opony motocyklowe...

  • 39. Data: 2010-11-16 13:23:35
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "duddits" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup

    > 38, a co?

    Piękny wiek. Zdrowia życzę.
    ;)

  • 40. Data: 2010-11-16 13:37:09
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-11-16 14:23, Marcin N pisze:
    > Piękny wiek. Zdrowia życzę.
    > ;)

    A ja więcej pokory i autoironii :)

    --