  • Data: 2016-10-09 20:17:38
    Temat: Re: Niebieski ekran w samochodzie
    Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >http://www.motofakty.pl/artykul/windows-pod-maska.h
    tml
    >https://www.microsoft.com/windowsembedded/en-us/win
    dows-embedded-automotive-7.aspx.
    >System stary i nikt chyba tego już nie rozwija, ale był.

    Ile sztuk pojazdów z nim sprzedano?

    >Generalnie to wszystko jedno, co się wyświetla, jak się zawiesi. Skutki

    Generalnie to wszystko co ma reputacje BSOD, raczej nie trafia do
    samochodów.

    >mogą być rózne, bo dotyka to generalnie bezpieczeństwa systemów IT w
    >samochodzie. A skutki mogą być choćby takie:
    >http://glowny-mechanik.pl/2015/07/ataki-na-samochod
    y-przez-internet-czyli-jak-mozna-zablokowac-hamulce-
    jeepowi/

    Akurat nie o tym rozmowa. Choć ciągnąc nowy temat pojawia pytanie ile w tym
    prawdy. I czy samo auto nie miało wcześniej kontaktu fizycznego z owymi
    hackerami. Kolejna rzecz kto o zdrowych zmysłach włamywałby się komuś
    jadącemu autem do hamulców, nawet gdyby mógł?

    Przypomina mi się "afera" toyoty z niemożnością zatrzymania pojazdu. Do
    dzisiaj znajdziesz na te grupie dziesiątki imbecyli wierzących w pierwszą
    postać relacji.