-
1. Data: 2010-07-14 21:01:52
Temat: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
Od: Grzexs <g...@g...pXl>
Mam taki problem - przeniosłem numer z Carrefour Mova do Orange i... nie
można się na niego dodzwonić z sieci Play. Zrobiłem "zgłoszenie" w Play,
ale odpowiedzieli jakimiś bzdurnymi pytaniami, złożyłem reklamację w
Orange - zapadła cisza, ale jeszcze nie upłynął termin na odpowiedź. Co
można zrobić?
--
Grzexs
-
2. Data: 2010-07-14 21:10:00
Temat: Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
W dniu 2010-07-14 23:01, Grzexs pisze:
> Mam taki problem - przeniosłem numer z Carrefour Mova do Orange i... nie
> można się na niego dodzwonić z sieci Play. Zrobiłem "zgłoszenie" w Play,
> ale odpowiedzieli jakimiś bzdurnymi pytaniami, złożyłem reklamację w
> Orange - zapadła cisza, ale jeszcze nie upłynął termin na odpowiedź. Co
> można zrobić?
Zadzwonić. Jeśli do Orange to: *100. Wybrać rozmowę z konsultantem.
--
animka
-
3. Data: 2010-07-14 21:27:06
Temat: Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
W dniu 2010-07-14 23:01, Grzexs pisze:
> Mam taki problem - przeniosłem numer z Carrefour Mova do Orange i... nie
> można się na niego dodzwonić z sieci Play. Zrobiłem "zgłoszenie" w Play,
> ale odpowiedzieli jakimiś bzdurnymi pytaniami, złożyłem reklamację w
> Orange - zapadła cisza, ale jeszcze nie upłynął termin na odpowiedź. Co
> można zrobić?
Molestować Orange, tylko i wyłącznie. Pomaga CC do UKE.
-
4. Data: 2010-07-14 21:29:48
Temat: Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
W dniu 2010-07-14 23:27, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
> W dniu 2010-07-14 23:01, Grzexs pisze:
>> Mam taki problem - przeniosłem numer z Carrefour Mova do Orange i... nie
>> można się na niego dodzwonić z sieci Play. Zrobiłem "zgłoszenie" w Play,
>> ale odpowiedzieli jakimiś bzdurnymi pytaniami, złożyłem reklamację w
>> Orange - zapadła cisza, ale jeszcze nie upłynął termin na odpowiedź. Co
>> można zrobić?
>
> Molestować Orange, tylko i wyłącznie. Pomaga CC do UKE.
Tak czy siak jeśli odpowiedź ma być pisemna to czeka się dwa tygodnie.
--
animka
-
5. Data: 2010-07-15 09:24:56
Temat: Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:i1l93g$me3$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2010-07-14 23:01, Grzexs pisze:
> Mam taki problem - przeniosłem numer z Carrefour Mova do Orange i... nie
> można się na niego dodzwonić z sieci Play. Zrobiłem "zgłoszenie" w Play,
> ale odpowiedzieli jakimiś bzdurnymi pytaniami, złożyłem reklamację w
> Orange - zapadła cisza, ale jeszcze nie upłynął termin na odpowiedź. Co
> można zrobić?
>Zadzwonić. Jeśli do Orange to: *100. Wybrać rozmowę z konsultantem.
--
wymiekam .. :-)
--
Ja wiem czego potrzebujesz ....
http://programdofakturowania.info.pl
-
6. Data: 2010-07-15 19:45:10
Temat: Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
Od: Grzexs <g...@g...pXl>
>> Mam taki problem - przeniosłem numer z Carrefour Mova do Orange i... nie
>> można się na niego dodzwonić z sieci Play. Zrobiłem "zgłoszenie" w Play,
>> ale odpowiedzieli jakimiś bzdurnymi pytaniami, złożyłem reklamację w
>> Orange - zapadła cisza, ale jeszcze nie upłynął termin na odpowiedź. Co
>> można zrobić?
>
>> Zadzwonić. Jeśli do Orange to: *100. Wybrać rozmowę z konsultantem.
>
> wymiekam .. :-)
Szczerze pisząc - mnie to aż zatkało.
--
Grzexs
-
7. Data: 2010-07-15 20:59:21
Temat: Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
W dniu 2010-07-15 21:45, Grzexs pisze:
>>> Mam taki problem - przeniosłem numer z Carrefour Mova do Orange i... nie
>>> można się na niego dodzwonić z sieci Play. Zrobiłem "zgłoszenie" w Play,
>>> ale odpowiedzieli jakimiś bzdurnymi pytaniami, złożyłem reklamację w
>>> Orange - zapadła cisza, ale jeszcze nie upłynął termin na odpowiedź. Co
>>> można zrobić?
>>
>>> Zadzwonić. Jeśli do Orange to: *100. Wybrać rozmowę z konsultantem.
>>
>> wymiekam .. :-)
>
> Szczerze pisząc - mnie to aż zatkało.
Nie rozumiem. Dlaczego? Ja dzwonię na ten numer. Coś dziwnego?
--
animka
-
8. Data: 2010-07-15 23:44:25
Temat: Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
Od: Grzexs <g...@g...pXl>
>>>> Mam taki problem - przeniosłem numer z Carrefour Mova do Orange i...
>>>> nie
>>>> można się na niego dodzwonić z sieci Play. Zrobiłem "zgłoszenie" w
>>>> Play,
>>>> ale odpowiedzieli jakimiś bzdurnymi pytaniami, złożyłem reklamację w
>>>> Orange - zapadła cisza, ale jeszcze nie upłynął termin na odpowiedź. Co
>>>> można zrobić?
>>>
>>>> Zadzwonić. Jeśli do Orange to: *100. Wybrać rozmowę z konsultantem.
>>>
>>> wymiekam .. :-)
>>
>> Szczerze pisząc - mnie to aż zatkało.
>
> Nie rozumiem. Dlaczego? Ja dzwonię na ten numer. Coś dziwnego?
Jakby ci to wyjaśnić... 1) To, co nie jest napisane i doręczone za
potwierdzeniem - właściwie nie istnieje. 2) Ten problem jest zbyt
skomplikowany dla konsultanta.
Z ciekawostek - gdy poszedłem z tym problemem do salonu Orange pani
poprosiła mnie o... kartę sim, bo, jak stwierdziła, najprawdopodobniej
ona jest uszkodzona. Dopiero po grzecznej uwadze, że niech nie bredzi,
po prostu podsunęła kartkę, by napisać reklamację i już nie zadawała
głupich pytań.
A moje pytanie jest takie - PO CO dzwonisz na ten numer? Miałem kiedyś
Orange dobrych parę lat i jakoś nigdy nie miałem potrzeby dzwonić tam.
--
Grzexs
-
9. Data: 2010-07-16 13:43:31
Temat: Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
W dniu 2010-07-16 01:44, Grzexs pisze:
> A moje pytanie jest takie - PO CO dzwonisz na ten numer? Miałem kiedyś
> Orange dobrych parę lat i jakoś nigdy nie miałem potrzeby dzwonić tam.
Dzwonię jak mnie coś wkurza, jak coś mi nie działa, jak chcę się o coś
zapytać.
Jak konsultant/ka czegoś nie potrafi, czy nie może to idzie do techników
(albo łączy mnie z którymś). Na ogół sprawy mam załatwiane od ręki.
--
animka
-
10. Data: 2010-07-16 14:52:09
Temat: Re: Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
Od: Grzexs <g...@g...pXl>
>> A moje pytanie jest takie - PO CO dzwonisz na ten numer? Miałem kiedyś
>> Orange dobrych parę lat i jakoś nigdy nie miałem potrzeby dzwonić tam.
>
> Dzwonię jak mnie coś wkurza, jak coś mi nie działa, jak chcę się o coś
> zapytać.
> Jak konsultant/ka czegoś nie potrafi, czy nie może to idzie do techników
> (albo łączy mnie z którymś). Na ogół sprawy mam załatwiane od ręki.
A jakieś konkrety?
--
Grzexs