-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!not-for-mail
From: marjan <k...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nie wiem czy to właściwa grupa...
Date: Sat, 17 Apr 2010 11:01:57 +0200
Organization: AGH
Lines: 35
Sender: m...@s...agh.edu.pl
Message-ID: <hqbte5$9ch$2@news.agh.edu.pl>
References: <4bc907e6$0$19162$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089074195179.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1271494917 9617 89.74.195.179 (17 Apr 2010 09:01:57 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Apr 2010 09:01:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100317)
In-Reply-To: <4bc907e6$0$19162$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273317
[ ukryj nagłówki ]PawelC pisze:
> bo może bardziej warto by o to psychologów zapytać.
> Nie wiem ilu z was, tak jeździ lub zaobserwowały mechanizm, z którym
> spotykam się niemal za każdym razem na krajowej "7-mce" Warszawa - Radom
> (Choć myślę, że to nie tylko 7kmi dotyczy).
>
> Siedzę za kółkiem już prawie 15 lat, zawsze staram się jeździć na tzw
> granicy... jak tylko mam możliwość to lubię wdepnąć na gaz, ale z reguły
> jeśli to nie autostrada lub ekspresówka to staram się trzymać granicy
> tzw góra do 30-tki powyżej normy.
>
> Ale do rzeczy, niemal za każdym razem ilekroć wracam z Warszawy na
> południe jestem świadkiem takiego o to "dziwnego wg mnie zachowania" ze
> strony wielu kierowców jadących tą drogą (osobliwie większość na
> warszawskich numerach):
> Do Głóchowa(gdzie formalnie jest to normalna droga w większości poza
> terenem zabudowanym) jedzie taki jeden z drugim grubo powyżej 120 ... po
> czym zaczyna się droga ekspresowa, piękne dwa pasy w każda stronę, nowy
> asfalt.. i zaraz po wjeździe na nią delikwent zwalnia do regulaminowych
> 110 ... niech mi ktoś wytłumaczy ten fenomen, bo ja tego za diabła nie
> rozumiem. :)
Nie bardzo znam tą drogę, choć miałem okazję fragmentem jechać, ale może
po prostu dany kierownik nie patrzy na ograniczenie prędkości, a sam
decyduje o tym jaka prędkość jest wg niego na danym odcinku bezpieczna?
Np moim zdaniem obwodnica Tarnowa pozwala osiągnąć bezpiecznie większe
prędkości niż autostrada Szarów-Wieliczka, zwłaszcza na tym nierównym
odcinku (przygotowanie do bramek?).
--
Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana
(e-mail bez cyferek)
PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 17.04.10 11:54 jerzu
- 17.04.10 12:52 Kwik
- 17.04.10 13:51 PawelC
- 17.04.10 22:44 J.F.
- 18.04.10 08:26 Czarek Daniluk
- 18.04.10 10:29 J.F.
- 18.04.10 14:27 to
- 18.04.10 14:40 Krzysiek Kielczewski
- 18.04.10 18:38 Artur Maśląg
- 18.04.10 19:51 Artur Maśląg
- 18.04.10 21:20 MadMan
- 19.04.10 15:38 kakmar
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A