  • 51. Data: 2011-12-16 23:53:57
    Temat: Re: Nie wiem czy było...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Dec 2011 23:38:50 +0100, w <jcghas$icm$2@node2.news.atman.pl>, "Rafał
    \"SP\" Gil" <u...@m...pl> napisał(-a):

    > No przyznaję, że jestem debilem - ale udowodnij to szerszemu
    > gremium, zmiażdż mnie przedstawiając jakieś "fizyczne"
    > wyliczenia ...

    Rozczaruję was, ale oboje nie macie racji ;p.
    Droga hamowania może zależeć od masy, ale nie musi. :)

  • 52. Data: 2011-12-17 00:00:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Rafał,

    [.....]

    Stasiu, prześpij się proszę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 53. Data: 2011-12-17 00:02:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radekp,

    [...]

    > Rozczaruję was, ale oboje nie macie racji ;p.

    Oboje? A które z nich to samica? A może to dzieci są?
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=oboje
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=obaj

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 54. Data: 2011-12-17 00:04:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Stasiu, prześpij się proszę.

    Hej ho ! Ale dopiero jak dostanę dowoda ;)

  • 55. Data: 2011-12-17 00:04:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 17 Dec 2011 00:02:58 +0100, w <9105895564$20111217000259@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Friday, December 16, 2011, 11:53:57 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Oboje? A które z nich to samica? A może to dzieci są?

    Nie znasz się na nowomowie.

  • 56. Data: 2011-12-17 00:05:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Oboje? A które z nich to samica? A może to dzieci są?
    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=oboje
    > http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=obaj

    RoMan ... a spać Ci się nie chce ? :)

  • 57. Data: 2011-12-17 00:05:21
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 17 Dec 2011 00:02:58 +0100, w <9105895564$20111217000259@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(-a):

    > A może to dzieci są?

    Zresztą w dowód im nie zaglądałem :)

  • 58. Data: 2011-12-17 00:05:56
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-16 23:53, r...@k...pl pisze:

    > Rozczaruję was, ale oboje nie macie racji ;p.
    > Droga hamowania może zależeć od masy, ale nie musi. :)

    Ja zaś czekam dalej na miażdżące dowody, że ciężarówka zawsze
    leci hamując pierdyliard metrów dalej.

  • 59. Data: 2011-12-17 00:19:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Jak nie - to skończ waść pierdolić, bo jakbym chciał powąchać śledzia -
    > sztachnąłbym się podpaską a nie mielił szmatę z tobą.

    Udowodnij, że w omawianych warunkach zatrzymasz się ciężarówką z 90km/h
    porównywalnie jak sprawną osobówką, albo wracaj wąchać podpaski.

    --
    Paweł

  • 60. Data: 2011-12-17 01:07:55

    Sat, 17 Dec 2011 00:05:56 +0100, w <jcgitt$k26$3@node2.news.atman.pl>, "Rafał
    \"SP\" Gil" <u...@m...pl> napisał(-a):

    > Ja zaś czekam dalej na miażdżące dowody, że ciężarówka zawsze
    > leci hamując pierdyliard metrów dalej.

    Leci pewnie ze 20m dalej.