  • 41. Data: 2011-12-16 18:27:54
    Temat: Re: Nie wiem czy było...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 16 Dec 2011 17:37:51 +0100, w <b...@b...softax.pl>, Sebastian
    Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał(-a):

    > Ale reakcja powożącego :
    >
    > Tylko Daaa... słuszaj, cziudo!
    >
    > I tak spokojnie "Ojojojoj niczego s'iebie"...
    >
    > Gościu jakiś wyższy poziom wyluzowania osiągnął.

    Oni tam tak mają. Wystarczy pooglądać parę "obrazków" z liveleak.

    Poza tym chyba trochę też nie popisał się -- ja bym sp**** za busa na
    wstecznym, ręcznym, bocznym - jakimkolwiek :)

  • 42. Data: 2011-12-16 20:50:48
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-16 11:20, DoQ pisze:

    > W środku tygodnia też pijesz? ;)

    Cóż za konkretna odpowiedź na zadane pytanie. Lubię dyskusję z
    takimi ...

  • 43. Data: 2011-12-16 21:08:45
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message

    > Widze, ze rodzi sie legenda o Trollu Arturze i rycerzach PMS-u...

    Jesli juz, to rycerzach ogrodowego weza :-P

    --
    Axel

  • 44. Data: 2011-12-16 21:14:48
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Cóż za konkretna odpowiedź na zadane pytanie. Lubię dyskusję z takimi ...

    Ale co to za pytanie? Mam popierać oczywiste twierdzenia wynikające
    bezpośrednio z praw fizyki?
    Tak jakbyś oczekiwał poparcia do stwierdzenia iż ciągnik z naczepą nie
    zmieści się do garażu przeznaczonego na osobówkę.

    --
    Paweł

  • 45. Data: 2011-12-16 21:43:51
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-15 23:08, to pisze:
    > begin v...@i...pl

    > Kolejny. Idźcie może grupowo do proktologa. :>

    Az sam z siebie sie smialem, bo najpierw napisalem posta, a pozniej
    przeczytalem post kolegi megrimsa o tej samej tresci ;P

    --
    venioo
    GG:198909

  • 46. Data: 2011-12-16 21:48:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-16 21:14, DoQ pisze:
    > Ale co to za pytanie? Mam popierać oczywiste twierdzenia
    > wynikające bezpośrednio z praw fizyki?
    > Tak jakbyś oczekiwał poparcia do stwierdzenia iż ciągnik z
    > naczepą nie zmieści się do garażu przeznaczonego na osobówkę.

    No bym prosił ... może wyprowadzisz mnie z błędu, bo pewnie w
    nim tkwię twierdząc, że masa pojazdu nie ma za "dużego" wpływu
    na drogę hamowania ...

    Jakiś wzorek, co bym zrozumiał ...

  • 47. Data: 2011-12-16 22:44:45
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    "Rafał \"SP\" Gil", Fri, 16 Dec 2011 01:57:54 +0100, pl.misc.samochody:

    Fizykę...?

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 48. Data: 2011-12-16 22:57:34
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Jakiś wzorek, co bym zrozumiał ...

    Niech zgadnę. Sprawdziłeś wzorek, nie było w nim masy dlatego
    stwierdziłeś, że ciągnik z naczepą zatrzyma się na tym samym odcinku co
    osobówka? Do tego na śliskiej nawierzchni, jeszcze zimą? Ma się
    rozumieć, podczas awaryjnego hamowania nie trzeba się martwić
    "scyzorykiem" tak jak w osobówce?

    --
    Paweł

  • 49. Data: 2011-12-16 23:38:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-12-16 22:57, DoQ pisze:

> [...]
    > zimą? Ma się rozumieć, podczas awaryjnego hamowania nie trzeba
    > się martwić "scyzorykiem" tak jak w osobówce?

    Zgadujesz, tak jak zadajesz pytania - HUJOWO.

    Umówmy się - zapodasz jakieś "matematyczne" dowody na to, że
    masa ma w huj wspólnego z drogą hamowania, albo nie.

    Jak nie - to skończ waść pierdolić, bo jakbym chciał powąchać
    śledzia - sztachnąłbym się podpaską a nie mielił szmatę z tobą.

  • 50. Data: 2011-12-16 23:38:50
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Fizykę...?

    No przyznaję, że jestem debilem - ale udowodnij to szerszemu
    gremium, zmiażdż mnie przedstawiając jakieś "fizyczne"
    wyliczenia ...