  • Data: 2011-12-19 00:45:34
    Temat: Re: Nie wiem czy było...
    Od: "Hektor" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kor_nick" <c...@p...pl> napisał

    > przeżyłem to kiedyś,

    Ja też. Jakiś baran w dużym Fiacie zajechał z podporządkowanej drogę
    TIR-owi. Niestety, mimo srogie i śnieżnej zimy nie przyszło mu do głowy, że
    nie wystartuje dziarsko, jak to zwykle spod sklepu GS. TIR dało ostro po
    heblach i (na lekkim łuku) zaczął sunąć wprost na mnie, na przeciwległy pas.
    Pamiętam, że pomyślałem tylko "żeby się nie złamał" i minąłem go lewą
    stroną. Byłem przygotowany na to, że jeśli zacznie zarzucać przyczepą to
    wjadę do rowu, a był dość głęboki. Nie zdążyłem nawet się bać, bo trwało to
    może 4-5 sekund. Wszystko działo się jak w grze komputerowej, bez emocji i
    na zasadzie odruchów. Dopiero jak go minąłem to musiałem stanąć bo ciśnienie
    tak mi skoczyło, że ledwo widziałem. W lusterku zobaczyłem, że TIR też
    stanął. A moja 3-4 letnia córka z fotelika na tylnym siedzeniu zapytała
    "tatuś, już wysiadamy?" bo jechaliśmy przed świętami do babci...

    ZK