  • Data: 2012-11-01 19:48:32
    Temat: Re: Nie uwazacie ze..
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-01 16:04, miumiu pisze:
    > Jedyna "sznasa" w tworcach oprogramowania ktorzy we wspolpracy z
    > producentami sprzętu wymuszą kupno nowego sprzetu na starej jak swiat
    > zasadzie nikompatybilności z rozwiązaniami innymi niż własnie wdrażane przez
    > sprzętowców.

    Na bank tak będzie. Ja mam np. kilkuletnią, zewnętrzną kartę dźwiękową
    5.1 Toshiba, która pełną funkcjonalność miała tylko na XP. Uruchamianie
    płyty z oprogramowaniem w trybie zgodności z XP nic nie daje, wywala
    błąd, tak samo ingerencja w plikach sterowników sugerowana przez
    programistów nic nie dawała. Działa tylko stereo, no i ma 4 porty USB,
    więc robi też za hub. Z drukarką podobnie. Drukowała, kopiowała, ale
    programu do skanowania nie szło już zainstalować.

    --