  • 61. Data: 2010-03-27 13:39:46
    Temat: Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    napisał w wiadomości news:hojpm7$rfl$2@inews.gazeta.pl...

    > -- ale nie
    > znam się na tym, bo nie mam :) teściowej. :)

    Wpadłem na to już jakiś czas temu :)

  • 62. Data: 2010-03-27 14:43:22
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    neelix napisał(a):
    > I co Krzysztof 45? Nie plujesz się na autora odpowiedzi, że jego czytnik
    > nie oddzielił wypowiedzi od odpowiedzi???
    Nie.
    Jego OE ma skopane cytowanie, ale jest czytelny bo odpowiada
    pod textem a nie jak Ty kiedyś pod delimiterem.
    --
    Krzysiek

  • 63. Data: 2010-03-27 16:40:45
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    neelix napisał(a):
> [...]
    Nie.
    Jego OE ma skopane cytowanie, ale jest czytelny bo odpowiada
    pod textem a nie jak Ty kiedyś pod delimiterem.

    Kłamiesz. Przeczytaj odpowiedź J.F. To jest odpowiedź do całości, która nie
    jest twoją wypowiedzią tylko dwóch dyskutantów. Wykasuj więc przynajmniej
    delimiter, bo potem znowu będziesz się zapluwał.
    neelix

  • 64. Data: 2010-03-27 18:07:30
    Temat: Re: Do tępego neelixa
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    neelix napisał(a):
    Powiem wprost, bo już mi sie lepiej przypomniałeś.
    Sperdalaj tępaku do szkoły, i nie wkurwiaj ludzi.
    --
    Krzysiek

  • 65. Data: 2010-03-27 20:33:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemek V" hokuff$472$...@a...news.neostrada.pl

    > Wpadłem na to już jakiś czas temu :)

    Wpadłeś na to, że 17 razy to rozrzutność? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 66. Data: 2010-03-27 20:37:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WW" hog4ml$2f6$...@a...news.neostrada.pl

    > Tam spisali ...... i kazali czekać.

    Jakaś kobieta tak długo czekała na ,,opis'', że urodziła dziecko
    w czasie oczekiwania. Niestety urodziła stojąc -- dziecko miało
    połamana czaszkę. Trudno uwierzyć, ale to nie jest makabryczny żart.

    Inna sprawa, czy naprawdę kobieta nie mogła choćby przykucnąć lub
    usiąść na podłodze? :) (albo na kolanach opisującej pielęgniarki)

    Dziecko po prostu spadło na podłogę/posadzkę z wiadomej wysokości.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 67. Data: 2010-03-27 20:51:10
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    napisał w wiadomości news:holmic$178$1@inews.gazeta.pl...

    > "Przemek V" hokuff$472$...@a...news.neostrada.pl

    > Wpadłeś na to, że 17 razy to rozrzutność? ;)

    Na to też ;)

  • 68. Data: 2010-03-27 20:56:42
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    napisał w wiadomości news:holn8s$3ht$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > usiąść na podłodze? :) (albo na kolanach opisującej pielęgniarki)
    >
    > Dziecko po prostu spadło na podłogę/posadzkę z wiadomej wysokości.

    Boszzz, co ty wypisujesz? Chyba ktoś kto w życiu porodu nie widział Monty
    Pythona z Wiadomościami pomylił.

  • 69. Data: 2010-03-27 21:40:31
    Od: "tweedy" <o...@o...pl>

    Nie można od razu tak założyć, że "nie ustępujcie karetkom!". Wiadomo, że
    nasza służba zdrowia to same skur**syny i złodzieje co widać w tym
    przypadku, ale jeśli już coś robią i jadą tą karetką nie można im
    przeszkadzać...

  • 70. Data: 2010-03-27 22:21:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Przemek V pisze:
    (...)
    > Boszzz, co ty wypisujesz? Chyba ktoś kto w życiu porodu nie widział Monty
    > Pythona z Wiadomościami pomylił.

    Sięgnij do archiwum - znajdziesz sporo więcej "rewelacji" tego samego
    autorstwa :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.