  • Data: 2010-08-01 21:24:20
    Temat: Re: Nie tylko balon z opony, są i inne uszkodzenia ...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message
    news:i34h9g$o33$1@mx1.internetia.pl...

    > Jak nie masz zamiaru nic liczyc to znaczy,
    > ze chcesz pobrandzlować powietrze.

    Chcę tylko zaspokoić swoją ciekawość...
    i potwierdzić podejrzenia co do Twojej osoby :-)

    > Podasz konkretny wzor?

    Nie umiem a i nie ma tu takiej potrzeby. Nic nie będziemy liczyć.

    > Bo zachowujesz sie jak pizda?

    A może po prosu nie lubisz być wezwany do tablicy po tym jak
    bredzisz jakieś wyssane z palca farmazony bez konkretów? :-)

    > Duża.

    Duża to nie jest informacja o tym jaka była odchyłka
    lecz Twoja subiektywna opinia o tej odchyłce...