  • 41. Data: 2009-07-24 00:03:00
    Temat: Re: Nie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ] ODSZKODOWANIE
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 24 Jul 2009 01:05:47 +0200, DarkDaro <d...@g...pl> wrote:

    [...]

    > No w?a?nie kiedy? przeczyta?em i jest taki przepis a teraz odszukaae go
    > nie moge. Kilka razy szuka?em jako antidotum dla osób które, jak mantre
    > powtarzaj? zasade ograniczonego zaufania. Mo?e koledzy pomog? i napisz?
    > który to art ?

    Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo
    liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu
    drogowego,
    chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich zachowania.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 42. Data: 2009-07-24 05:25:07
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    f...@g...com pisze:

    > Sorry, nie zrozumialem tego powyzej. Motocykl kupiony nowy, uszkodzony
    > kilka/wiele lat pozniej i pokaznia oryginalnej faktury zakupu? Czy
    > jak?

    nie, jak naprawiasz, to żeby dostac tyle ile wydałeś, przedstawiasz
    faktury naprawy. oni wyceniaja po swojemu, ale Ty naprawe mozesz mieć
    droższą, wiec musisz im udowodnić, ze wydales wiecej niz oni Ci dają.
    przedstawiasz więc faktury.

    --
    gildor
    wdowiec... motocyklowo

  • 43. Data: 2009-07-24 05:27:37
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    hmm... wysłałem posta, a go nie ma... wysyłam jeszcze raz :)

  • 44. Data: 2009-07-24 06:07:27
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Czesc

    *** "DarkDaro"
    juz wiarygodność takiego świadka jest zerowa ale widac sędzia ( w sądzie
    pruszkowskim - a jakże ) nie wysilił się na takie pytania.

    I to rowniez nalezy wziac pod uwage...zarowno policja drogowa jak i sad w
    Pruszkowie to oddzielna historia - historia cudow...zwlaszcza jak jest sie
    kims w okolicy lub ma sie dojscie do takiej osoby.
    Vide dosc glosna kiedys sprawa sedziego ktory mial "pierwszenstwo"
    wyjezdzajac na ulice z sadowego parkingu...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 45. Data: 2009-07-24 07:02:04
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "DarkDaro" <d...@g...pl> wrote in message
    > Na pewno będzie twierdził, że motocykl jechał bez światła mijania i pewnie
    > skołuje na to z 5 świadków.

    Wypadaloby troche pokombinowac z przekaznikami i zrobic tak, zeby swiatla
    mijania same sie zapalaly po uruchomieniu silnika.

    Tylko potem pewnie rzeczoznawca jest konieczny, zeby potwierdzic, ze tak
    jest...

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 46. Data: 2009-07-24 07:07:55
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Ivam"
    Tylko potem pewnie rzeczoznawca jest konieczny, zeby potwierdzic, ze tak
    jest...

    Z tym to chyba nie byloby problemu...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 47. Data: 2009-07-24 07:40:44
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-07-24 09:02:04 +0200, "Ivam"
    <f...@-...fm> said:

    > Wypadaloby troche pokombinowac z przekaznikami i zrobic tak, zeby
    > swiatla mijania same sie zapalaly po uruchomieniu silnika.

    A przypadkiem spora część nowych sprzętów nie ma tak fabrycznie?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 48. Data: 2009-07-24 08:04:20
    Od: max <t...@g...pl>

    de Fresz pisze:

    > A przypadkiem spora część nowych sprzętów nie ma tak fabrycznie?

    Kazdy od 2003r powinie tak miec. A zawsze mozna zainwestowac 20pln w
    automatyczny wlacznik swiatel.

  • 49. Data: 2009-07-24 10:33:30
    Od: The_EaGle <t...@p...onet.pl>

    max pisze:

    > Kazdy od 2003r powinie tak miec. A zawsze mozna zainwestowac 20pln w
    > automatyczny wlacznik swiatel.

    W moim moto CBF500 06' swiatla sa na stałe włączone.

    Pozdr.
    Rafał

  • 50. Data: 2009-07-24 10:52:54
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote in message
    > A przypadkiem spora część nowych sprzętów nie ma tak fabrycznie?

    Tak, ale przegapilem czym autor jezdzi;)

    Ale juz sprawdzilem, wiec NRN.

    --
    pzdr:
    Ivam