  • 51. Data: 2009-07-24 20:47:10
    Temat: Re: Nie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ] ODSZKODOWANIE
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Na pewno będzie twierdził, że motocykl jechał bez światła mijania i pewnie
    > skołuje na to z 5 świadków. Niestety tak jest w Polsce, że zamiast się
    > przyznać do błędu to mu się wydaje, że tego motocykla tam nie powinno być.
    > Jak już poczta kodeks i skuma, że jednak mógł być to zaczyna się szukanie,
    > że niby mógł jechac ale...

    I to jest jakas pomylka. Ja kiedys drasnalem auto innego goscia. Poszedlem,
    dalem nr polisy adres itd. Poprosilem co by nie wzywac policji (zawsze to ze
    100zł i 6pkt zaoszczedzone).
    I co, ubezpieczalnia zabrała mi bodajze po 40zł przez 2 lata. Czyli 80zł.
    Gosc sobie auto naprawil (jezeli wyszedl in +, to juz jego i ubezpieczalni
    sprawa).
    Ja mam czyste sumienie, ze za 80zł sie nie dziadowalem (a moglem uciec;)).

    Pozdrawiam

  • 52. Data: 2009-07-27 20:24:59
    Temat: Re: Nie sadzicie ze ten sezon jest jakiś taki nieudany? ;) [pzdr z SPZOZ]
    Od: berni <b...@p...fm>

    Historia niezbyt radosna - współczuję i życzę przede wszystkim prędkiego
    powrotu do zdrowia! A z ciekawości - jakie to były buty ? ;)

    pozdr
    Berni

  • 53. Data: 2009-07-28 15:10:44
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    berni pisze:
    > Historia niezbyt radosna - współczuję i życzę przede wszystkim prędkiego
    > powrotu do zdrowia! A z ciekawości - jakie to były buty ? ;)

    [juz w domu]

    dokładnie to co poniżej:
    Roleff
    http://www.allegro.pl/item689699920_buty_motocyklowe
    _speed_piaseczno.html

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 54. Data: 2009-07-28 15:15:14
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "The_EaGle" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > [...]
    >
    > Wspolczuje szczerze i zycze powrotu do zdrowia bez zadnych perturbacji.
    > Niejedno chcialoby sie w tym miejscu powiedziec lecz, zaprawde, nie chce
    > kusic losu ;)
    > Tyle rzekne: by jezdzic na moto trzeba miec duzo szczescia, napewno
    > sporo powyzej przecietnej.
    > Trzym sie i odzywaj jesli mozna bedzie jakos pomoc, urzeduje w poblizu -
    > w cholerrrnych Jankach ;)

    Dzięki, jak wyzdrowieje i wrócę na moto to kiedyś trzeba będzie o tym
    porozmawiać. Może na jakiś spot p.r.m się wreszcie wybiorę...

    Pozdrawiam
    Rafał