  • 1. Data: 2011-09-17 21:07:36
    Temat: (Nie)pusty index.html
    Od: ramblinman <%nick%@gazeta.pl>

    Witajcie.
    Taka błahostka - ciekawi mnie, dlaczego część osób umieszcza cokolwiek w
    plikach index.html, które mają tylko uniemożliwić listowanie katalogu.
    Np. w Joomli 1.5 konsekwentnie stosują coś takiego:

    Jak najmniej tagów, ale bgcolor dla body musi być :)

    Ludzie rozwijający wersję 1.7 mieli zapewne wielkie spotkanie, w trakcie
    którego ustalili nowy format pustych plików na taki:

    <!DOCTYPE html><title></title>

    Pewnie tworzą te pliki z automatu i nikt nie chodził po wszystkich
    folderach szukając gdzie jeszcze trzeba zmienić stary format na nowy.
    Ale po co w ogóle to wszystko? Obsesja, że skoro plik ma rozszerzenie
    .html, to ma w nim być html? Voodoo? Feng shui?

    Pzdr.
    Rafał

  • 2. Data: 2011-09-19 11:30:24
    Temat: Re: (Nie)pusty index.html
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Sat, 17 Sep 2011 23:07:36 +0200, ramblinman wrote:

> [...]
    > Ale po co w ogóle to wszystko? Obsesja, że skoro plik ma rozszerzenie
    > .html, to ma w nim być html? Voodoo? Feng shui?

    widac ktos sie tu nudzi i specjalnie szuka problemu tam gdzie go nie ma ;)

    obstawiam ze ich IDE ma taki a nie inny szablon nowego pliku i nie chce
    im sie kasowac. i tyle mojego udzialu w tej dyskusji o niczym ;)

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

  • 3. Data: 2011-09-19 20:13:49
    Od: ramblinman <%nick%@gazeta.pl>

    W dniu 2011-09-19 13:30, |<onrad pisze:
    > widac ktos sie tu nudzi i specjalnie szuka problemu tam gdzie go nie ma ;)
    >
    > obstawiam ze ich IDE ma taki a nie inny szablon nowego pliku i nie chce
    > im sie kasowac. i tyle mojego udzialu w tej dyskusji o niczym ;)

    A mi się jednak wydaje, że jest za tym jakaś zabawna ideologia :) Można
    spotkać tutoriale z instrukcjami w stylu "utwórz nowy plik index.html i
    umieść w nim <html>...</html>".
    Ale w zasadzie mniejsza o to. Czasami mam skłonność do podnoszenia
    takich pierdół i drążenia tego dalej niż trzeba. Nie to, żebym miał
    nadzieję na flame'a. Po prostu faktycznie chciałem wiedzieć, skąd to się
    bierze. Ale jak koniec to koniec.

    Pzdr.