  • Data: 2011-09-19 20:13:49
    Temat: Re: (Nie)pusty index.html
    Od: ramblinman <%nick%@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-19 13:30, |<onrad pisze:
    > widac ktos sie tu nudzi i specjalnie szuka problemu tam gdzie go nie ma ;)
    >
    > obstawiam ze ich IDE ma taki a nie inny szablon nowego pliku i nie chce
    > im sie kasowac. i tyle mojego udzialu w tej dyskusji o niczym ;)

    A mi się jednak wydaje, że jest za tym jakaś zabawna ideologia :) Można
    spotkać tutoriale z instrukcjami w stylu "utwórz nowy plik index.html i
    umieść w nim <html>...</html>".
    Ale w zasadzie mniejsza o to. Czasami mam skłonność do podnoszenia
    takich pierdół i drążenia tego dalej niż trzeba. Nie to, żebym miał
    nadzieję na flame'a. Po prostu faktycznie chciałem wiedzieć, skąd to się
    bierze. Ale jak koniec to koniec.

    Pzdr.