eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNie potrzebuje...Re: Nie potrzebuje...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 01 Dec 2010 00:01:28 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nie potrzebuje...
    References: <id27nk$afn$1@news.onet.pl> <id28eg$cd9$1@news.onet.pl>
    <7...@a...googlegroups.com>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <4cf57383$0$20991$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <4cf58249$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.23.197.51
    X-Trace: 1291158089 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21010 83.23.197.51:1269
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2329956
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-11-30 23:24, Krzysiek Kielczewski pisze:

    >> Ciekawe tylko skąd potem tyle tych podsterownych, cywilnych samochodów
    >> latających wahadłem, obracających się i owijających bokiem wokół drzew i
    >> latarni? :)
    >
    > Dopóki nie pocudujesz ze sprzęgłem czy hamulcami to zdecydowana
    > większość samochodów prostestując przeciw zbytk wysokiej prędkości
    > pojedzie bardziej prosto niż bardziej w bok.

    Przy niskiej prędkości i na śliskim raczej zawsze tak będzie.
    Ale im szybciej i im przyczepność lepsza, to już niekoniecznie, i tu już
    lekko nie taka reakcja kierowcy no i właśnie bęc - drzwiami w drzewo.

    Ogólnie to im ostrzejszy zakręt tym samochód będzie reagował bardziej
    podsterownie, ale w szybkich łukach opanowanie tyłu będzie coraz
    trudniejsze.

    > Naprawdę muszę rozpisywać przypadki przypadkowego ujęcia gazu czy
    > zacieśniania zakrętu?

    Samochodów nadsterownych "z definicji" to chyba w ogóle nie ma.
    Jak za mocno skręci się się kierownicę, to wszystko wyleci przodem.
    Nawet cuda takie jak S2000, MR2 czy nawet gokarty - inaczej w ogóle
    takim autem by się nie dało jeździć w zakrętach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: