-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 01 Dec 2010 00:01:28 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nie potrzebuje...
References: <id27nk$afn$1@news.onet.pl> <id28eg$cd9$1@news.onet.pl>
<7...@a...googlegroups.com>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4cf57383$0$20991$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <4cf58249$0$21010$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.23.197.51
X-Trace: 1291158089 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21010 83.23.197.51:1269
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2329956
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-11-30 23:24, Krzysiek Kielczewski pisze:
>> Ciekawe tylko skąd potem tyle tych podsterownych, cywilnych samochodów
>> latających wahadłem, obracających się i owijających bokiem wokół drzew i
>> latarni? :)
>
> Dopóki nie pocudujesz ze sprzęgłem czy hamulcami to zdecydowana
> większość samochodów prostestując przeciw zbytk wysokiej prędkości
> pojedzie bardziej prosto niż bardziej w bok.
Przy niskiej prędkości i na śliskim raczej zawsze tak będzie.
Ale im szybciej i im przyczepność lepsza, to już niekoniecznie, i tu już
lekko nie taka reakcja kierowcy no i właśnie bęc - drzwiami w drzewo.
Ogólnie to im ostrzejszy zakręt tym samochód będzie reagował bardziej
podsterownie, ale w szybkich łukach opanowanie tyłu będzie coraz
trudniejsze.
> Naprawdę muszę rozpisywać przypadki przypadkowego ujęcia gazu czy
> zacieśniania zakrętu?
Samochodów nadsterownych "z definicji" to chyba w ogóle nie ma.
Jak za mocno skręci się się kierownicę, to wszystko wyleci przodem.
Nawet cuda takie jak S2000, MR2 czy nawet gokarty - inaczej w ogóle
takim autem by się nie dało jeździć w zakrętach.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.12.10 00:44 Robert Rędziak
- 01.12.10 01:13 Tomasz Pyra
- 01.12.10 01:29 scob
- 01.12.10 02:16 BartekK
- 01.12.10 06:08 MarcinJM
- 01.12.10 06:17 MarcinJM
- 01.12.10 07:20 Agent
- 01.12.10 07:25 Agent
- 01.12.10 09:29 Massai
- 01.12.10 09:32 Krzysiek Kielczewski
- 01.12.10 09:48 MarcinJM
- 01.12.10 09:53 MarcinJM
- 01.12.10 10:28 Tomasz Pyra
- 01.12.10 10:35 Sebastian Kaliszewski
- 01.12.10 12:13 Krzysiek Kielczewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=