  • 1. Data: 2012-03-01 22:30:53
    Temat: Nie o A4, nie o dupie marynie ... a o swiatlach PRZECIWMGIELNYCH (tak tak przeciwmglowych)
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    Witajcie,

    Dzisiaj sobie jechalem w jedna strone DK94, a w 2 .... A4.
    Ch z tym, ze znowu drozej. Ale rozwala mnie jedna rzecz.

    Dlaczego debile nie uzywaja swiatel, ktore chronia ich zadki przed
    sprasowaniem?
    Dziwie sie (a w zasadzie nie) ze z uzywaniem przednich nie maja
    problemow - bo wtedy ich brandzlomat wyglada bardziej gangstersko i
    szpanersko na drodze czy pod remiza, ale na milosc boska - dlaczego ludzie?

    Zeby bylo smieszniej - wiekszosc "tirowcow" tez tego nie robi - a
    wydawaloby sie, ze to nieco bardziej ogarnieta i swiadoma grupa kierowcow.

    Ludzie - prosze uzywajcie wtedy kiedy jest mgla jak mleko!

    Tak - czekam na glosy madralinskich jaki to ze mnie debil i co tam wam
    slina na jezyk przyniesie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 2. Data: 2012-03-01 22:34:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-01 22:30, Mikolaj Jopczynski pisze:
> [...]
    >
    > Ludzie - prosze uzywajcie wtedy kiedy jest mgla jak mleko!
    >
    > Tak - czekam na glosy madralinskich jaki to ze mnie debil i co tam wam

    Tiry to zawsze jadą se 90 i mają w pompie. Gorzej jak osobówki jadą
    160 i nagle wpadają w mleko.

    Nie hamować, to źle, bo można wjechać komuś w dupsko.
    Hamować? No to ten z tyłu może nie hamować.

  • 3. Data: 2012-03-01 23:06:32
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Mikolaj Jopczynski w <news:jioppv$guf$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    > Ch z tym, ze znowu drozej. Ale rozwala mnie jedna rzecz.

    > Dlaczego debile nie uzywaja swiatel, ktore chronia ich zadki przed
    [...]
    > Ludzie - prosze uzywajcie wtedy kiedy jest mgla jak mleko!

    Też jechałem dzisiaj DK94 i A4 i nie było aż takiej mgły, żeby pm włączać.

    > Tak - czekam na glosy madralinskich jaki to ze mnie debil i co tam wam
    > slina na jezyk przyniesie.

    To byłes pewnie Ty w zeszłym tygodniu -- czas po 18:00+1 UTC, miejsce droga
    publiczna, warunki drogowe umiarkowane (mokra jezdnia, widoczność +500
    metrów, działające latarnie przy drodze):
    coś wyjechało spod bloku i przejechało bez świateł dwa kilometry. Na
    "długie" z naprzeciwka coś włączyło wszystkie żarówki, które dało się
    włączyć, po chwili zgasły te od BASa, ale tylne pm nie...
    --
    Tomasz Nycz

  • 4. Data: 2012-03-01 23:08:44
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-03-01 23:06, 'Tom N' pisze:

    > [...]
    >
    > Też jechałem dzisiaj DK94 i A4 i nie było aż takiej mgły, żeby pm włączać.

    Okolo 18 na A4 bylo miejscami rozlane doslownie mleko.

    P.S.
    Nie jezdze miedzy blokami na DK94 i A4.

  • 5. Data: 2012-03-01 23:29:22
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Mikolaj Jopczynski w <news:jios0u$oqf$1@inews.gazeta.pl>:

    > Okolo 18 na A4 bylo miejscami rozlane doslownie mleko.

    O proszę czas sie udało ustalić...

    > P.S.
    > Nie jezdze miedzy blokami na DK94 i A4.

    Przypomnij sobie co robiłeś w ubiegły piątek około 18, czy aby na pewno
    jechałeś DK94 lub A4...

    --
    Tomasz Nycz

  • 6. Data: 2012-03-01 23:42:27
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jioppv$guf$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Ch z tym, ze znowu drozej. Ale rozwala mnie jedna rzecz.
    > Dlaczego debile nie uzywaja swiatel, ktore chronia ich zadki przed

    Ja na przykład mam zderzak tylny do roboty bo jakiś fiut przerysował go na
    parkingu i najzwyczajniej w świecie spier..ił.

    ;)

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2012-03-02 07:54:22
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

> [...]
    > Ch z tym, ze znowu drozej. Ale rozwala mnie jedna rzecz.
    >
    > Dlaczego debile nie uzywaja swiatel, ktore chronia ich zadki przed

    jechałem kilka dni temu A4, za mocno nie padało, ale asfalt mokry i spod
    tira mgiełka na bok taka, że wycieraczki nie nadążają. O ile tiry widać
    ok, jadą cały czas 90 i za sobą nie mają dużo mgiełki (wyrzucają to na
    bok), o tyle za osobówkami lecącymi 120 czy tak jak ja 130 światła są
    słabo widoczne. Ja włączyłem tylne PM, w tirach lament że na PM jeżdżą
    bo mgły nie ma i trochę im się nie dziwię- jak ktoś włączy PM tylne i
    będzie jechał tuż przed kimś to będzie to wkurzające, ale jak śmignie
    30km/h więcej to na pewno to nie przeszkadza (nie mówię już o przednich
    PM które przecież tirmanowi w ogóle nie przeszkadzają bo świecą dołem...

    Lukasz

  • 8. Data: 2012-03-02 08:07:10
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-03-01 22:30:53 +0100, Mikolaj Jopczynski
    <m...@g...com> said:

    > Tak - czekam na glosy madralinskich jaki to ze mnie debil

    Debile to włączają te światła, gdy pada sobie deszcz. Nie oberwanie
    chmury, nie ulewa, a zwykły deszcz. I nie wyłączają tak długo, aż (do
    wyboru)
    a/ nie dojadą do celu
    b/ asfalt nie wyschnie

    _teraz_ czekamy na głosy mądralińskich i tak dalej. ;-)

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2012-03-02 10:54:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lukasz,

    Friday, March 2, 2012, 7:54:22 AM, you wrote:

> [...]
    > 30km/h więcej to na pewno to nie przeszkadza (nie mówię już o przednich
    > PM które przecież tirmanowi w ogóle nie przeszkadzają bo świecą dołem...

    Ale według prawa tylne PM wolno Ci włączyć dopiero wtedy, gdy już nic
    nie będą mogły pomóc :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2012-03-02 11:42:32
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    > Ale według prawa tylne PM wolno Ci włączyć dopiero wtedy, gdy już nic
    > nie będą mogły pomóc :(

    wiem, myślę że jakby mnie wtedy policja za to zatrzymała to by się
    skończyło w sądzie, bo mandatu bym za to nie przyjął...

    --
    pozdrawiam
    Lukasz