  • Data: 2002-05-11 10:59:03
    Temat: Re: Nie no, to jest SKANDAL !
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Po prostu dlatego, że równy dostęp żydom, arabom, łysym, grubym, chudym i
    > ryżawym gwarantuje zarówno prawo międzynarodowe jak i polskie. Nikt nie może
    > być dyskryminowany za pochodzenie, wygląd czy przekonania religijne. Ale to
    > przecież wiesz.
    Wypowiedział się obrońca dyskryminowanych, który "Żyd" i "Arab" pisze z małej
    litery...

    > Zapominają też o tym, że nie trzeba za coś płacić by mieć prawo to używać
    > jeśli jest to udostępnione "dla wszystkich" czyli jest usługą publiczną jak
    > np. internet, usenet, ircnet ...
    Ircnet nigdy nie był usługą "dla wszystkich".
    "Dla wszystkich" był kiedyś Anet. Nie przetrwał próby czasu...

    > Oczywiście, jeśli serwer irc udostępnia uczelnia (niezależnie od tego czy
    > jest to legale czy nie) lub jakaś prywatna firma (również niezależnie od
    > tego czy pobiera za to pieniądze czy też nie) to może ona ustalić pewne
    > zasady, np.: dostęp mają wyłącznie studenci lub klienci firmy (w końcu
    > serwer uczelni/firmy) albo wszyscy.
    Tłumaczenie Ci tego i tak nie ma sensu, dlatego pozwole sobię nadmienić
    tylko, że jesteś rozkoszny Kubusiu.

    > Uczelnia czy firma nie może udzielić dostępu wszystkim z wyłączeniem np.
    > łysych bo to jest dyskryminacja a prawa wszystkich krajów (większości)
    > chronią łysych przed tym.
    Prawo Timoru Wschodniego chroni łysych przed odcięciem od ircnetu?

    > Mam nadzieję, że było w miarę łopatologicznie i proponuję już zakończyć tą
    > dyskusję.
    Lubisz łopatologicznie wykładać rzeczy o któych nie masz pojęcia?
    Nie jesteś przypadkiem psychoanalitykiem czy kimś podobnym?

    > Jeśli ktoś dalej uważa, że dostęp do internetu, usenetu, ircnetu
    > jest przywilejem a nie prawem każdego obywatela to proponuję zapytać się
    > kogoś kto ma choć blade pojęcie o podstawach prawa
    Spytałem. I usłyszałem że nie masz racji. Co z tym zrobimy?

    > Dla mnie eot
    Ufff

    Ponc