  • Data: 2002-05-12 00:59:24
    Temat: Re: Nie no, to jest SKANDAL !
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <b...@t...one.pl> napisał
    w wiadomości news:slrnadm9vc.beb.bloodman@trzcianka.one.pl...
    > Więc Thu, 9 May 2002 20:08:51 +0000 (UTC),

    > [ciach]
    >
    > Ty jesteś jakiś nienormalny. Przeczytaj poprzednie posty. To nie jest
    > [budynek użyteczności publicznej], tylko [prywatny lokal] do którego
    > ktoś łaskawie pozwala Ci wejść.

    Miał być eot, ale jeśli już pragniesz to kontynuować ...

    Jeśli ktoś tu jest nienormalny to z pewnością nie ja. Co prawda nie jestem
    alfą i omegą - mylić się rzecz ludzka - ale wyrazić swój pogląd chyba mogę ?

    Czytam poprzednie posty i z niektórymi się nie zgadzam. Co wcale nie znaczy,
    że ja albo osoby z którymi wymieniam poglądy muszą udać się na konsultację
    do psychiatry. Jeśli nie potrafisz dyskutować z osobami mającymi inne
    poglądy niż twoje to może idź do piaskownicy i pobaw się z chłopakami na
    twoim poziomie. Trochę kultury kolego !

    Przy okazji - kto ci do tej głowy nawkładał, że jest to jakiś prywatny pokój
    ? Twoje przekonania (oczywiście błędne) nie stanowią prawa w tym kraju i
    poza nim. Uważasz, że jest inaczej - ok, przedstaw konkretne
    przepisy/ustawy. Oczywiście jeśli potrafisz.

    pozdr. Robert