  • Data: 2002-05-09 14:41:50
    Temat: Re: Nie no, to jest SKANDAL !
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proteus wrote:

    > Nie. Moderator sam ustala swoje tempo pracy. Skoro nie może częściej niż to
    > robi, to znaczy że nie może. Koniec.

    To może... co za straszny pomysł... przestanie być moderatorem? O ile
    wiem nie przykuto go łańcuchem do klawiatury i nie stoi nad nim facet z
    batem wydający rytmicznie okrzyki "Moderuj! Moderuj! Bo przywalę!".

    > 1. Z tego co widzę, to Piotr dobrze wykonuje swoją pracę.
    > 2. Może Piotr nie ma ochoty moderować, a robi to ponieważ nie znalazł się
    > nikt na tyle kompetentny, chętny do tej niewdzięcznej roboty i dysponujący
    > odpowiednią ilością wolnego czasu, by mógł go zastąpić?

    To któregoś dnia mógłby, w czasie być może krótszym niż przeczytanie
    czekających postów, napisać skrypt do automoderacji - wycinający to
    czego się niektórzy tak brzydzą (czyli expierda i konkursy pingów).

    To nie jest IMAO taka wielka sztuka...

    > Zatrudnij go na etat, opłać należycie, to wtedy będziesz mógł mieć jakieś
    > roszczenia i wymagania (oczywiście w godzinach pracy).
    > I _wtedy_ będziesz mógł odsyłać ludzi do łopaty.
    > Teraz twoje roszczenia są troszkę śmieszne.

    Niech sobie wraca do pisania k-linii na podskakujących ircowników.

    --
    I'm an ugly boy | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
    My face makes you hurl | REKLAMY: