  • Data: 2002-05-09 14:43:22
    Temat: Re: Nie no, to jest SKANDAL !
    Od: Wojciech Myszka <m...@n...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl> wrote:

> [...]
    MU > Pisalem o tym, ze firma placi za serwer, feedy, prace adminow. A
    MU > userzy korzystaja za free. Niemozliwe? A jakby taki biznes zalozylo

    W którymś wątku było, że firmy są "od zarabiania pieniędzy" a ktoś
    kto robi im w brew jest bandytą, czy jakoś tak...

    O ile ja się znam na biznesie - to każde płacenie uszczupla dochody...

    MU > Wlasnie przeczytalem w interii, ze wleczemy sie w ogonie krajow Europy
    MU > w zakresie technologii informatycznych.
    MU > Nic dziwnego, u nas TS robi za technologie.

    Nie mieszaj "technologii informatycznych" z serwerem niusów.
    To że się (małym i średnim) ISP budować infrastruktury polskiego
    internetu nie chce nie jest (przez nich) uznawane za żaden problem.
    Oni płacą podatki, a TS ma stać na baczność i robić. Dobrze, że mi nic
    nie każą robić.

    --
    Wojtek ---(___C'>