  • 41. Data: 2004-09-08 17:29:10
    Temat: Re: (Nie) najdrozszy na Swiecie Internet... :P
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Adam Paluch napisał(a):

    > to nie bylo narzekanie a stwierdzenie faktu ... swoje wybudowalem, tylko
    > wyjasnij mi czemu nie moze byc normalnej i zdrowej konkurencji ? skoro jeden
    > dostal to reszta tez powinna ...

    Cos Ty robil przez ostatnie 50 lat? ;P Mieszkales na innej planecie? ;)

    j.

  • 42. Data: 2004-09-09 09:53:54
    Od: "Miet" <f...@f...fm>

    > PKP ma swoje kabelki, Sieci Energetyczne maja swoje kabelki, po za tym
    > mamy XXI wiek i w zasadzie kabelki nie sa juz dzisiajtak bardzo istotne
    > jak pol wieku temu ;)

    Ale kanalizacja umożliwiająca włożenie nowego kabelka - jak najbardziej jest
    istotna. Chyba nie budowałeś własnej i nie wiesz co znaczy (zwłaszcza po
    osatnich zmianach) zdobycie kompletu papierków... I powiem tak - na ponad
    kilometr trasy przechodzimy przez 50 cm (tak! pół metra!!!) przez pasek
    gruntu rolnego w centrum osiedla - horror... Po prostu ktoś zapomniał
    przeklasyfikować w swoim czasie kategorii gruntu - a teraz ty człowieku się
    męcz...

    Miecio

  • 43. Data: 2004-09-09 10:33:42
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On 8 Sep 2004 14:50:22 +0200, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    >Okablowali takze Nowy Dwor - ktory nie zostal zalany.

    Skoro tak mówisz... mnie bardziej chodziło o sam szkielet e-wro.

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.

  • 44. Data: 2004-09-09 11:01:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    richie napisał(a):

    > Skoro tak mówisz... mnie bardziej chodziło o sam szkielet e-wro.

    No to szkielet czy ostatnia mila? ;) Zdaje sobie sprawe, ze w Polsce
    poki co jest tak, ze jak sie nie obrucisz to miejsce w ktore mozna
    Ciebie kopnac jest zawsze z tylu ale jest jak jest - widac powoli,
    bardzo powoli zmiany - jednak nie mozna siedziec na tym czyms i
    ciagle plakac ;)

    j.

  • 45. Data: 2004-09-09 14:17:58
    Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    On 8 Sep 2004 11:05:44 +0200 januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > PKP ma swoje kabelki, Sieci Energetyczne maja swoje kabelki, po za tym
    > mamy XXI wiek i w zasadzie kabelki nie sa juz dzisiajtak bardzo istotne
    > jak pol wieku temu ;)

    Wiem coś o tym, bo właśnie nadaję z miejsca połączonego przez radio. Słabo to
    działa, bo tłok w eterze. Od paru miesięcy mam też do wyboru połączenie przez
    kabel. Do wyboru jest TPSA.

    R.
    --
    Spory w przekładaniu ideału etycznego na procedury praktyczne pociągające za
    sobą wywieranie gwałtu na zaistniałej sytuacji społecznej kończyły się

  • 46. Data: 2004-09-10 12:42:02
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On 9 Sep 2004 13:01:06 +0200, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    >No to szkielet czy ostatnia mila? ;)

    Very funny ;P
    W tym przypadku e-wro jest jak najbardziej klasycznym przykładem
    uwolnionej ostatniej mili - nowa sieć wodociągów (a wraz z nimi także
    sieć światła) przekopała się przez hektary miasta, i zapukała do drzwi
    końcowych użytkowników.
    Jaka cena jest dla końcowego użytkownika za korzystanie z e-wro każdy
    może sobie zobaczyć.

    richie