  • 31. Data: 2004-09-08 11:07:28
    Temat: Re: (Nie) najdrozszy na Swiecie Internet... :P
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    januszek wrote:

    > Ciezki miesiac praktyk kablarskich z 12-15 lat temu ;)

    Ja też kładłem kabel - dokładnie 23 lata temu na praktykach
    "merytorycznych" -)

    > Jasne. Co konkretnie masz na mysli?

    Nie wiem jak PKP ale w drugim wymienionym przypadku to pięta
    achillesowa (takie mam wrażenie).

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 32. Data: 2004-09-08 11:43:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Bursztynski napisał(a):

    [...]

    > Nie wiem jak PKP ale w drugim wymienionym przypadku to pięta
    > achillesowa (takie mam wrażenie).

    Elektrocieplownia, ktorej spolka-corka bawi sie we Wrocku
    w providerke (e-wro) kablowala osiedla w takim tempie, ze
    15 lat temu nie pisano o tym nawet w pismach SF z czego
    wynika, ze nie jest to az tak duzy klopot ;)

    j.

  • 33. Data: 2004-09-08 11:58:20
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    januszek wrote:
    > Elektrocieplownia, ktorej spolka-corka bawi sie we Wrocku
    > w providerke (e-wro) kablowala osiedla w takim tempie, ze
    > 15 lat temu nie pisano o tym nawet w pismach SF z czego
    > wynika, ze nie jest to az tak duzy klopot ;)

    wiesz, wybudowac to nie problem ... dostac za darmo to "sztuka"

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 34. Data: 2004-09-08 12:04:17
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On 8 Sep 2004 13:43:08 +0200, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

> [...]
    >15 lat temu nie pisano o tym nawet w pismach SF z czego
    >wynika, ze nie jest to az tak duzy klopot ;)

    Pewnie że nie, pod warunkiem oczywiście że pół miasta wpierw zaleje
    powódź stulecia.

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.

  • 35. Data: 2004-09-08 12:25:16
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia śro, 08 wrz 2004 o 11:46 GMT, uzytkownik Andrzej Bursztynski napisał(a):

    > Co Ty wiesz o kabelkach -) Słyszałeś o problemie ostatniej mili?

    Ostatnia mila zostanie uwolniona. Zobaczymy na rachunkach oplate za
    utrzymanie sieci. Zapewne jej maksymalna kwota zostanie w jakis sposob
    uregulowana przez urzad nadzorujacy. Ok, bedziemy mogli wybrac dostawce.
    Ale czy mozemy spodziewac sie spadku cen za uslugi dostepowe dla
    klientow indywidualnych? Moze w przypadku malych lokalnych operatorow
    tak, o ile tacy beda, beda musieli sporo zainwestowacw sprzet, obsluge,
    systemy potrzebne do jej realizacji itp.
    W przypadku duzych, porownujac z rynkami w europie zachodniej
    spadek cen bedzie nieznaczny. Owszem poprawi sie jakosc, obluga klienta
    i cala otoczka. Nie sadze zebysmy placili w domu za uslugi adsl
    polowe tego co teraz. Dopoki nasze zarobki beda znacznie odbiegaly od
    sredniej europejskiej, dopoty net dla wiekszosci bedzie za drogi.

    --
    Carlos
    |*archiwum grupy(apn)* *wyszukiwarka*|

  • 36. Data: 2004-09-08 12:48:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Adam Paluch napisał(a):

    [...]

    > wiesz, wybudowac to nie problem ... dostac za darmo to "sztuka"

    Czyli zamiast budowaniem powinnismy zajac sie narzekaniem? ;)

    Od razu mam przed oczyma obraz takiego malorolnego, ktory stoi
    przed budka z piwem i narzeka jak mu zle, zapytany czemu sie
    do roboty nie wezmie odpowiada "ni oplaca sie" ;>

    j.

  • 37. Data: 2004-09-08 12:49:39
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    januszek wrote:
> [...]
    > przed budka z piwem i narzeka jak mu zle, zapytany czemu sie
    > do roboty nie wezmie odpowiada "ni oplaca sie" ;>

    to nie bylo narzekanie a stwierdzenie faktu ... swoje wybudowalem, tylko
    wyjasnij mi czemu nie moze byc normalnej i zdrowej konkurencji ? skoro jeden
    dostal to reszta tez powinna ...

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 38. Data: 2004-09-08 12:50:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    richie napisał(a):

    > Pewnie że nie, pod warunkiem oczywiście że pół miasta wpierw zaleje
    > powódź stulecia.

    Okablowali takze Nowy Dwor - ktory nie zostal zalany.

    j.

  • 39. Data: 2004-09-08 14:27:57
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    januszek wrote:
> [...]
    > 15 lat temu nie pisano o tym nawet w pismach SF z czego
    > wynika, ze nie jest to az tak duzy klopot ;)

    Może ustalmy na początek, o czym piszemy. Wymieniłeś nazwę
    "Sieci Energetyczne" - zrozumiałem, że mylisz nazwę PSE.
    EC Wrocław a PSE - to zuupełnie inne podmioty. Tak jak GZE chociażby czy ZE
    Płock - ten pierwszy się okablował dawno temu.

  • 40. Data: 2004-09-08 15:24:27
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

    > To problem polityczny a nie techniczny. Mysle, ze juz
    > niedlugo doczekamy sie ryczaltow GPRS-owych ponizej
    > tej ceny.

    GPRS sie nie nadaje do niczego. Wole juz zwykly modem.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *