  • Data: 2004-09-07 23:02:03
    Temat: Re: (Nie) najdrozszy na Swiecie Internet... :P
    Od: p...@p...pl (parys) szukaj wiadomości tego autora

    tm napisał(a):

    > Bardziej chodzi o te limity, a zdanie o cenach znalazło się tam jakoś
    > nieszczęśliwie (wg mnie), bo bez pełnego kontekstu jest nieprawdziwe.
    >
    > Co do limitów to jestem pewny, że w niedługim czasie zobaczymy w ofercie
    > *również* propozycje bez ograniczeń, bo tak poprostu jest w Europie, a
    > TP "papuguje" wszystko stamtąd :).

    hmm a to nie sledzielm zbyt dokladnie regulaminow i cen, ale chyba to
    bedzie tak, neo z limitami a i-dsl bez limitow? zgadlem?
    jesli tak to jest wybor, i takim to sposobem tepsa zalatwia osiedlowki
    gdzie na neo wisi n-komputerow "nielegalnie"

    parys
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip