eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNie ma to jak chmuraRe: Nie ma to jak chmura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    Date: Tue, 02 Sep 2014 23:13:47 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nie ma to jak chmura
    References: <54044b51$0$3053$65785112@news.neostrada.pl> <lu1j27$4am$1@dont-email.me>
    <5404521e$0$2378$65785112@news.neostrada.pl> <lu1v1m$qvv$1@dont-email.me>
    <540484e7$0$2366$65785112@news.neostrada.pl> <lu2994$g91$1@dont-email.me>
    <5404ab41$0$2374$65785112@news.neostrada.pl> <lu2bkp$390$1@dont-email.me>
    <5404b577$0$3054$65785112@news.neostrada.pl> <lu2dkl$jo7$1@dont-email.me>
    <540631b1$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <540631b1$0$2234$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 25
    Message-ID: <5406331c$0$26840$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-66-202-73.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1409692444 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 26840 89.66.202.73:58522
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2341
    X-Received-Body-CRC: 181865804
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1062188
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-09-02 23:07, atm wrote:
    >
    >>
    >> tu:
    >> "Dokladnie i takie przypadki pokazuja wyraznie, ze trzeba byc naiwnym
    >> ufajac zapewnieniom usugodawcow o zastosowanych zabezpiecznieniach."
    >> Bo nie wiesz że TAKIE przypadki pokazują że nie warto ufać usługodawcom.
    >> Nie wiesz czy Lawrene nie miała hasła Jeniffer89, czy jaką ona ma rok
    >> urodzenia.
    >> A więc forowanie tez że nie warto ufać usługodawcom jest strzelaniem w
    >> płot.
    >>
    >>
    >
    > Po oswiadczeniu Apple'a wyglada na to, ze Pszemol mial racje :]
    > (oczywiscie rzeczywiosc moze to jeszcze zweryfikowac):
    > http://www.spidersweb.pl/2014/09/apple-nagich-zdjeci
    ach-hollywoodzkich-aktorek-zabezpieczenia-icloud-zos
    taly-zlamane.html
    >

    Ciekaw jestem jak wyglada kwestia z Find my Phone:
    "None of the cases we have investigated has resulted from any breach in
    any of Apple's systems including iCloud(R) or Find my iPhone."
    Na ile to moze byc gra slow usluga mogla nie byc zlamana ale byc moze
    wykorzystana skoro teraz nagle Find my Phone pozwala bodajze jedynie na
    5 prob?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: