  • 71. Data: 2013-09-07 02:44:58
    Temat: Re: Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki?
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2013-09-07 01:47, Santana pisze:

    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > Nie chce mi się, nie chcesz wyjść na jeszcze większą idiotkę, czy nie
    > umiesz
    > wkleić, blondi? :P

    >Wiesz, ryży,
    >Bronisz jak lew tego grzmota Brothera, ale instrykcję powinieneś znać.

    Niczego nie bronię poza zdrowym rozsądkiem którego tobie blondi, pomijając
    rozum, zupełnie brak. To ty powinnaś, blondi, poznać instrukcje a nie ja :P
    Czym się kierowałaś kupując tego "grzmota" blondi?

    >Nie da się niestety skopiować z PDF-a, bo Brother sobie sprytnie zablokował
    >kopiowanie.

    Nie da się czy ci się nie chce, zdecyduj się, blondi :) Ulżę twojemu
    jedynemu zwojowi, blondi. To nie jakiś brother zablokował tylko ty, blondi,
    po prostu nie potrafisz wyedytować PDF-a :P

    P.S. Nie używaj słów których nie rozumiesz (EOT)
    P.S. Czy to prawda że jesteś facetem?

  • 72. Data: 2013-09-07 14:51:28
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-07 02:44, Santana pisze:

> [...]
    > po prostu nie potrafisz wyedytować PDF-a :P
    >
    > P.S. Nie używaj słów których nie rozumiesz (EOT)

    Słuchaj ryży, co mi się chce a co nie chce nie muszę się tłumaczyć

    > P.S. Czy to prawda że jesteś facetem?

    A co, chcesz się ze mną na randkę ryżolcu umówić?
    Jestem silny jak lew wałęsa i ci mogę kija w dupę wsadzić.

    --
    animka

  • 73. Data: 2013-09-07 15:39:08
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    >A co, chcesz się ze mną na randkę ryżolcu umówić?

    Jak się nazywa numerek z animką?
    Rżnięcie głupa :)

  • 74. Data: 2013-09-07 16:21:14
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-07 15:39, Santana pisze:

    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > Jak się nazywa numerek z animką?
    > Rżnięcie głupa :)

    To rżnij się dalej. Powodzenia!

    --
    animka

  • 75. Data: 2013-09-08 03:49:47
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-09-07 15:39, Santana pisze:

    > Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    > Jak się nazywa numerek z animką?
    > Rżnięcie głupa :)
    Kurwa, chcecie, to się umówcie panowie, ale wypierdalajcie już z grupy...

    --
    Jacek S.

  • 76. Data: 2013-09-08 18:34:29
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek S." napisał w wiadomości grup

    >Kurwa, chcecie, to się umówcie panowie, ale wypierdalajcie już z grupy...

    Wypierdalaj, to sobie powiedz, chłopcze, do lustra .

  • 77. Data: 2013-09-09 02:02:29
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 7 Sep 2013 00:23:35 +0200, Santana napisał(a):

    (ciach...)

    > I instrukcje obsługi żeby ją przeczytać :)

    Zdarza mi się zawodowo przygotowywać takowe instrukcje (czy to PDF do
    wystawienia na stronie, czy też wersje idące do drukarni). Coraz bardziej
    mnie korci, żeby zaproponować zleceniodawcom umieszczenie na pierwszej
    stronie (poza tytułową oczywiśceie) wpisu o treści: ,,I co? Jednak nie
    działa?" wstawionego dosyć sporą wielkością fontu...

    [ Tam gdzie kończy się logika, zaczynają się kobiety:) ]
    [ (http://bash.org.pl/51069) ]

  • 78. Data: 2013-09-11 11:16:35
    Od: Iguan_007 Iguan_007 <i...@g...com>

    On Friday, September 6, 2013 3:31:26 AM UTC+10, Tasiorsa wrote:

    > czy ty nie mozesz zrozumiec ze obecnie urzadzenia typu drtukarka
    >
    > potrzebuja byc zasilane 24h bo maja mechanizmy ktore zapobiegaja temu co
    >
    > wlasnie Tobie sie stalo i co nie mozesz pojac??

    (...)
    > BTW zalamala bys sie bo ja stacjonarki (kompa) nie wylaczylem od 10
    >
    > lat...

    No wiec dobrze wiedziec na co trzeba teraz zwracac uwage kupujac drukarke. Moze komus
    to nie przeszkadza bo bardzo duzo czasu spedza przed komputerem, ale dla mnie
    zasilanie drukarki czy komputera 24 godziny na dobe jest zupelnie bez sensu. Moja
    drukarka siedzi sobie w szafie i jest moze wyciagana raz na 2 miesiace. Laptop lezy w
    szufladzie I wyciagam go jak jest potrzebny - moze 2 razy na tydzien. Jakos nie
    jestem zwolennikem dobrowolnego robienia w domu "oltarzyka" (biurka) z komputerem,
    drukarka, skanerem, kablami itd. No chyba ze ktos tego komputera potrzebuje czesto bo
    w domu pracuje/gra/pisze ksiazki/jest uzalezniony od internetu itd.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 79. Data: 2013-09-11 13:10:50
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Wed, 11 Sep 2013 02:16:35 -0700 (PDT), Iguan_007 Iguan_007 napisał(a):

> [...]
    potrzebuje czesto bo w domu pracuje/gra/pisze ksiazki/jest uzalezniony od internetu

    Po co piszesz o sobie i swoich przyzwyczajeniach? Kogo to obchodzi? Bloga
    zaloz.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 80. Data: 2013-09-12 00:25:34
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-09-11 11:16, Iguan_007 Iguan_007 pisze:

> [...]
    w domu pracuje/gra/pisze ksiazki/jest uzalezniony od internetu itd.

    1. Zawijaj wiersze i zmień kodowanie
    2. W przypadku opisanym przez Ciebie to zwracać trzeba uwagę na to, aby
    był to laser. Potrzebny Ci kolor, to laser kolor.