    Date: Thu, 12 Sep 2013 00:25:34 +0200
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki?

    W dniu 2013-09-11 11:16, Iguan_007 Iguan_007 pisze:

    > (...)

    > No wiec dobrze wiedziec na co trzeba teraz zwracac uwage kupujac drukarke. Moze
    komus to nie przeszkadza bo bardzo duzo czasu spedza przed komputerem, ale dla mnie
    zasilanie drukarki czy komputera 24 godziny na dobe jest zupelnie bez sensu. Moja
    drukarka siedzi sobie w szafie i jest moze wyciagana raz na 2 miesiace. Laptop lezy w
    szufladzie I wyciagam go jak jest potrzebny - moze 2 razy na tydzien. Jakos nie
    jestem zwolennikem dobrowolnego robienia w domu "oltarzyka" (biurka) z komputerem,
    drukarka, skanerem, kablami itd. No chyba ze ktos tego komputera potrzebuje czesto bo
    w domu pracuje/gra/pisze ksiazki/jest uzalezniony od internetu itd.

    1. Zawijaj wiersze i zmień kodowanie
    2. W przypadku opisanym przez Ciebie to zwracać trzeba uwagę na to, aby
    był to laser. Potrzebny Ci kolor, to laser kolor.