  • 31. Data: 2013-09-05 00:49:02
    Temat: Re: Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki?
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    animka (a...@t...wp.pl) in news:l07l93$ml6$1@node1.news.atman.pl

    > Jak niepotrzebny, idę spać to po co ma mi migać i listwa świecić?
    > Owszem, prądu zaoszczędzędzę.

    Następną drukarkę (jeśli z głowicą zintegrowaną, niewymienną) włącz do
    gniazdka z pominięciem listwy. Inaczej stanie się to samo co z Brotherem.

    No i przeczytaj instrukcję...

    Marcin Sz.

  • 32. Data: 2013-09-05 02:10:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >

    > Następną drukarkę (jeśli z głowicą zintegrowaną, niewymienną) włącz do
    > gniazdka z pominięciem listwy. Inaczej stanie się to samo co z Brotherem.

    Teoretycznie, gdyby wyłączyła drukarkę z drukarkowego guzika ON/OFF
    a potem wyłączyła listwę to drukarka powinna być cała i owca syta... ;-)

  • 33. Data: 2013-09-05 02:21:32
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-09-05 02:10, Pszemol pisze:
    > "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Teoretycznie, gdyby wyłączyła drukarkę z drukarkowego guzika ON/OFF
    > a potem wyłączyła listwę to drukarka powinna być cała i owca syta... ;-)

    Przycisk na drukarce ON/OFF nie wyłącza drukarki tylko usypia, drukarka
    pozostaje w trybie uśpienia przez bodaj 72 godziny i potem się budzi,
    czyści dysze i znów usypia.

  • 34. Data: 2013-09-05 04:17:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message

    > Przycisk na drukarce ON/OFF nie wyłącza drukarki tylko usypia, drukarka
    > pozostaje w trybie uśpienia przez bodaj 72 godziny i potem się budzi,
    > czyści dysze i znów usypia.

    No ale właśnie o to chodzi - uśpiona drukarka ma mieć zaparkowane
    głowice tak, że są zatkane przed wysychaniem gumkami na "parkingu".

    Co innego jak ją wyłączyć z prądu gdy jest w gotowości do drukowania,
    niezaparkowana... wtedy głowice oczywiście wyschną.

    Ale nie mów mi że producent nie przewidział opcji że wyłączam drukarkę
    guzikiem, czekam aż się zaparkuje/uśpi, wyjmuję wtyczkę z gniazdka
    i potem przechowuję drukarkę przez np. tydzień/dwa/miesiąc nieużywaną.
    Bo to byłaby niezła kicha...

  • 35. Data: 2013-09-05 13:30:25
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2013-09-04 00:12, animka pisze:
    > Jak niepotrzebny, idę spać to po co ma mi migać i listwa świecić?
    > Owszem, prądu zaoszczędzędzę.
    Ciekawe po kjtorej zaschnietej glowicy przeliczysz ze taniej jest nie
    gasic z pradu :))
    W zyciu nie wyobrazam sobie ze siadajac rano z kaw odebrac poczte musze
    wlaczyc router czekac az sie zsynchronizuje, polaczy :)
    A TV tez gasisz guzikiem zeby dioda standby sie nie wyswiecala? :) Jak
    tak to podziwiam ze ci sie chce wstawac podchodzic wlaczac buttonem i
    dopiero mozesz ogladac :P
    Moj dziadek tak gasil to mu sie wylacznik w sanyo zepsul i dal chyba 100
    za naprawe :) I przestal wylaczac....:D

    Krzysiek

  • 36. Data: 2013-09-05 18:27:09
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-05 00:49, Marcin Szumilas pisze:
> [...]
    >

    > Następną drukarkę (jeśli z głowicą zintegrowaną, niewymienną) włącz do
    > gniazdka z pominięciem listwy. Inaczej stanie się to samo co z Brotherem.

    Pracujesz w serwisie Brothe'a. Powodzenia w interesach Ci życzę.
    Te g*wniane drukark-o grzmoty już mnie nie inetersują.

    --
    animka

  • 37. Data: 2013-09-05 18:31:54
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-05 13:30, Tasiorsa pisze:
    > Ciekawe po kjtorej zaschnietej glowicy przeliczysz ze taniej jest nie
    > gasic z pradu :))

    Ta drukarka i tak przy każdym włączeniu czyściła głowice.
    Nie ma to jak moja była kochana drukareczka Lexmark. Miała 15 lat i
    nadal świetnie pracowała.
    Nie chcę już się o tych grzmotach Brothera wypowiadać. Koniec.

> [...]
    > dopiero mozesz ogladac :P
    > Moj dziadek tak gasil to mu sie wylacznik w sanyo zepsul i dal chyba 100

    To co robił Twój dziadzio mnie nie interesuje.

    --
    animka

  • 38. Data: 2013-09-05 18:34:44
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-05 02:21, BQB pisze:

    > Przycisk na drukarce ON/OFF nie wyłącza drukarki tylko usypia, drukarka
    > pozostaje w trybie uśpienia przez bodaj 72 godziny i potem się budzi,
    > czyści dysze i znów usypia.

    Może inny model. Mój grzmot (drukarko-fax) usypiał jak był włączony. Jak
    go wyłaczyłam to póżniej też musiałam włączyć. Przyciskiem oczywiście.

    --
    animka

  • 39. Data: 2013-09-05 18:45:38
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    animka (a...@t...wp.pl) in news:l0abec$g66$1@node2.news.atman.pl

    > Pracujesz w serwisie Brothe'a. Powodzenia w interesach Ci życzę.
    > Te g*wniane drukark-o grzmoty już mnie nie inetersują.

    Nie, uczę w szkole. ;)
    Coś Ty taka uparta? Nie możesz zrozumieć, że takie drukarki (nie tylko
    Brother) do normalnej pracy muszą być cały czas włączone do prądu? Jak
    nowoczesny samochód zostawisz na długi czas bez uruchamiania, to też będą
    problemy (tak słyszałem ;-))

    Mam drukarkę Brother z którą od momentu zakupu nie miałem ani jednego
    problemu. Z innymi też nie.

    A umiesz w ogóle policzyć, ile Ty tak na tym wyłączaniu oszczędzasz?

    MSz

  • 40. Data: 2013-09-05 19:03:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > guzikiem, czekam aż się zaparkuje/uśpi, wyjmuję wtyczkę z gniazdka
    > i potem przechowuję drukarkę przez np. tydzień/dwa/miesiąc nieużywaną.

    Mają montować akumulator? Co obchodzi producenta, że klient używa sprzętu
    niezgodnie z instrukcją.